چند داوطلبان در صحنه انتخابات دزفول حضور دارند؟

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول اسامی نهایی داوطلبان تایید صلاحیت شده یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابی این شهرستان را اعلام کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امید بن عباس سرپرست فرمانداری ویژه و رئیس حوزه انتخابیه شهرستان دزفول اسامی داوطلبان تایید شده از سوی شورای نگهبان را اعلام کرد.

او گفت: ۳۵ نفر از ۶۱ داوطلب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دزفول تایید صلاحیت شده و پس از آن ۳ نفر از داوطلبان نیز از شرکت در صحنه انتخابات مجلس انصراف داده و در مجموع ۳۲ نفر در صحنه انتخابات حضور دارند.

بن عباس در خصوص اجرای ماده ۵۶ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده ۴۰ آئین‌نامه اجرایی آن در خصوص زمان شروع و پایان فعالیت‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: فعالیت تبلیغاتی کلیه نامزد‌های تأیید صلاحیت شده از بامداد روز پنجشنبه ۲۴ بهمن ماه آغاز می‌شود و در ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه یکم اسفندماه یعنی ۲۴ ساعت قبل از آغاز اخذ رأی پایان می‌یابد.

این مقام مسئول ادامه داد: ۳۱۵ شعبه اخذ رای برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان دزفول پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.