اپلیکیشن ضد ویروس کرونا وارد بازار شد

مهندسان فناوری به تازگی موفق به طراحی نرم‌افزاری شده‌اند که قادر است فرد مبتلا به ویروس کرونا را تشخیص دهد.

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اپلیکیشن Close Contact Detector برای مبارزه با ویروس کرونا عرضه شد؛ این برنامه به کاربر این موضوع را اطلاع می‌دهد که با فرد دارای بیماری ارتباط داشته است. کاربران با اسکن کد QR می‌توانند وضعیت خود را بررسی کنند.

پس از اسکن این کد، باید نام و شماره آیدی دولتی را وارد این اپلیکیشن کرد. سپس می‌توان ۳ شماره آیدی دیگر را مورد بررسی قرار داد. بر اساس اعلام Xinhua، این برنامه شامل افرادی می‌شود که در یک کلاس حضور دارند و یا در یک خانه زندگی می‌کنند. در کل می‌توان اطلاعات افراد حاضر در یک محیط مشترک را توسط اپلیکیشن Close Contact Detector مورد بررسی قرار داد.


بیشتر بخوانید: انتقاد وزیر بهداشت از روزنامه دولت در انتشار خبر مرگ زن تهرانی مشکوک به کروناویروس



در صورتی که این برنامه تشخیص دهد کاربر با فرد دارای بیماری کرونا در ارتباط بوده، به او اعلام می‌شود که در خانه بماند. رسانه Xinhua به صورت دقیق اعلام نکرده این برنامه دولتی چگونه کار می‌کند یا چگونه خطر ابتلا به بیماری را تشخیص می‌دهد. این اپلیکیشن از سوی بسیاری از نهاد‌های دولتی در چین حمایت می‌شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بهزاد عليزاده
۲۱:۱۹ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
سلام خسته نباشيد من قفسه سينم خيلي درد ميكنه وقتي كه نفس ميكشم قلبم درد ميگيره حدوده ٣/٤روزه اينطوري ميشم به نظر شما مشكلم چي هست؟؟
France
مجید
۲۲:۲۱ ۰۳ فروردين ۱۳۹۹
سلام دوستان ما از بستگانمان دچار کرونا بودند این پیشنهاد دارویی را بهشون دادم خوشبختانه خوب شدن .آویشن ۲ قاشق چایخوری. چای کوهی به اندازه یک مشت دست. پنیرک اندازه یک مشت دست. پریزید توی آب بگذارید نیم ساعت جوش بیاد
بعدش بردارید روزانه سه وعده در هر وعده یک استکان میل کنید به طور کامل خوب میکنه.با روش های دیگه فرق داره خیلی را با این پیشنهاد نجات دادیم
Iran (Islamic Republic of)
محسن مهری
۱۴:۵۱ ۰۲ فروردين ۱۳۹۹
از کجا دانلود کنیم این نرم افزار ویروس کرونا رو
Germany
بهزاد عليزاده
۲۰:۴۱ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
سلام. حدود سه روزه درد خفيف در سمت چپ سينه ويكم مشكل تنگ نفسي دارم
Iran (Islamic Republic of)
ثریا سلماتی
۱۴:۳۸ ۰۲ فروردين ۱۳۹۹
خوب
آخرین اخبار