امام جمعه بشرویه مطرح کرد؛

نمایندگان در تبلیغات اخلاق مدار باشند

حجت الاسلام معلمی گفت: اخلاق مداری در تبلیغات از جمله ویژگی هایی است که کاندیدا ها باید در انتخابات داشته باشند.

حجت الاسلام معلمی امام جمعه شهرستان بشرویه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، با اشاره به اینکه کاندیدا نسبت به دستاورد‌های انقلاب و نظام اسلامی مسئول است گفت: نامزد انتخابات باید در  اظهار نظر شجاعت داشته باشد و ملاحظه گروه و جناح خود را نکند.

او افزود: کاندیدای انتخاباتی باید در گفتار و رفتار خود صادق و همچنین ازسلامت مالی برخوردار باشد و اهل زد و بند اقتصادی با گروه‌ها و افراد مختلف نباشد.

حجت الاسلام معلمی ادامه داد: مردم باید به دشمن شناسی کاندیدا‌ها و روحیه دشمن ستیزی او توجه داشته باشند.

امام جمعه بشرویه در زمینه اعلام عملکرد و سوابق نامزد‌های انتخاباتی گفت: کاندیدا باید درباره سوابق علمی خود، توانایی هایش در حوزه‌های مختلف و میزان آشنایی نسبت به وظایف نمایندگی در دو حوزه تقنین و نظارت به مردم توضیح دهد.

او با اشاره به اینکه نامزد انتخاباتی باید نسبت به مشکلات کشور و ریشه‌های آن‌ ، آگاهی داشته باشد اظهار کرد: کاندیدا باید مبانی انقلاب اسلامی و اصول قانون اساسی به ویژه اصل ولایت مطلقه فقیه را مد نظر قرار دهد و به آن‌ها پایبند باشد.

حجت الاسلام معلمی ادامه داد: از آنجایی که ممکن نیست نامزد انتخاباتی در همه زمینه‌ها تخصص داشته باشد، باید از مشاوران زبده و متخصص در حوزه‌های مختلف استفاده کند.

امام جمعه شهرستان بشرویه با بیان این که کاندیدا باید درباره دارایی‌ها و هزینه‌های تبلیغاتی خود به مردم اطلاعات کافی بدهد اضافه کرد: نماینده فقط در حدود وظایف نمایندگی می‌تواند برنامه بدهد و برای کل کشور قانونگذاری و نظارت می‌کند و وظایفش تنها مربوط به حوزه انتخابی او نیست.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.