۶۳ هزار و ۵۹۱ رای اولی در استان همدان

معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان از مشارکت ۶۳ هزار و ۵۹۱ رای اولی در استان همدان خبر داد.

۶۳ هزار و ۵۹۱ رای اولی در استان همدانآزاد بخت معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  با اشاره به جمعیت   استان همدان از گفت: در استان همدان ۶۳ هزار و ۵۹۱ رای اولی در استان همدان در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت خواهند کرد.

او با اشاره به جمعیت یک میلیون و ۷۵۸ هزار نفری استان همدان بیان کرد: از از این مقدار یک میلیون و ۴۰۴ و ۷۳۰ هزار نفر واجد شرایط رای در استان همدان هستند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان با بیان اینکه ۸۰ درصد جمعیت استان همدان واجد شرکت در انتخابات هستند بیان کرد: مردم در روز ۲ اسفند با حضور پرشور خود حماسه دیگر در تاریخ باشکوه انقلاب اسلامی خلق خواهند کرد.

آزاد بخت  با اشاره به اینکه ۷ حوزه انتخابیه در استان همدان وجود دارد، بیان کرد: از استان همدان  از ۱۸۱ نفر برای کسب کرسی های مجلس شورای اسلامی رقابت می کنند.

او با بیان اینکه استان همدان  ۹ کرسی در مجلس شورای اسلامی به خود اختصاص خواهد داد، بیان کرد: از شهرستان همدان و فامنین ۲ نماینده، ملایر ۲ نماینده و شهرستان های نهاوند، اسدآباد، رزن و درگزین، بهار و کبودراهنگ، تویسرکان در مجلس شورای اسلامی حضور خواهند داشت.

معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان با اشاره به اینکه  با تا کید بر اینکه انتخابات، پیروزی نظام و مردم است، بیان کرد : مردم سخنان و پیام‌های خود را در پای صندوق رأی اعلام می‌کنند.

آزاد بخت  گفت:  مردم با حضور در انتخابات پیام استقامت خود را به جهانیان  خواهند رساند.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.