کشف کالای قاچاق در زنجان

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف انواع کالای قاچاق توسط ماموران انتظامی شهرستان خدابنده به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال خبر داد.

کشف کالای قاچاق در زنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،سرهنگ ایرج خانی پور  جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اعلام این خبر گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، ماموران انتظامی شهرستان خدابنده حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه پژو ۴۰۵ در محور بیجار – قیدار مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

سرهنگ خانی پور افزود: ماموران با هماهنگی قضائی در بازرسی از این خودرو ۱۱ هزار و ۶۴۰ عدد انواع لوازم آرایشی بهداشتی خارجی قاچاق کشف که بنابر اعلام نظر کارشناسان ارزش تقریبی کالای کشف شده یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان در خاتمه اظهار داشت: در این رابطه یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

سرهنگ خانی پور در پایان اظهار داشت: موضوع برخورد با قاچاق کالا به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و این فرماندهی با تمام قدرت و اقتدار با قاچاقچیان کالا و ارز بر خورد خواهد کرد.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.