ادامه تهدیدات پوچ وزرای اسرائیلی علیه فلسطینیان

صهیونیست‌ها که اخیرا با تشدید محکومیت‌های جهانی روبه‌رو هستند برای کاستن از میزان این فشارها، به تهدید فلسطینیان روی آورده‌اند.

ادامه تهدیدات پوچ وزرای اسرائیلی علیه فلسطینیانبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، رژیم صهیونیستی که در پی رونمایی از طرح شوم معامله قرن به شدت محکوم شده حالا دست به دامن تهدیدات پوچ شده است.

وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی ادعا کرد که هیچ شخصی در نوار غزه مصونیت ندارد.

"یسرائیل کاتس" دیروز چهارشنبه در رابطه با اوضاع امنیتی و تشدید تنش در مرز‌های غزه مدعی شد که در سایه ادامه حملات موشکی و راه‌اندازی بالون‌های آتش‌زا، هیچ شخصی در غزه مصونیت ندارد و همه مورد هدف قرار خواهند گرفت.

در همین حال، وزیر انرژِی رژیم صهیونیستی هم صبح دیروز چهارشنبه مدعی شد که ارتش صهیونیستی خود را برای یک عملیات نظامی گسترده علیه غزه آماده می‌کند.

وی با اشاره به اینکه هیچ راه‌حل سحرآمیزی برای غزه وجود ندارد، ادعا کرد: هر وقت تصمیم بگیریم، عملیاتی گسترده را علیه این باریکه آغاز خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید: ادعای نتانیاهو: غافلگیری بزرگی برای حماس تدارک دیده‌ایم


لازم به ذکر است که فلسطینیان طی هفته‌های اخیر در واکنش به طفره رفتن رژیم صهیونیستی از عمل به تعهدات خود و عدم کاهش محاصره غزه به موجب تفاهمات آرام‌سازی اوضاع، مجددا راه‌اندازی بالون‌های آتش‌زا به سمت اراضی اشغالی را ازسرگرفته و حملات موشکی و راکتی به مناطق صهیونیست‌نشین نیز به همین منظور از سرگرفته شده و قرار است به زودی تظاهرات بزرگ و مسالمت‌آمیز بازگشت نیز از سرگرفته شود.

فلسطینیان از مدت‌ها پیش و در پی دستیابی به تفاهماتی با طرف صهیونیستی تحت نظارت مصر و طرف‌های بین‌المللی برای آرام‌سازی اوضاع در غزه و کاهش محاصره این باریکه، تظاهرات بازگشت و دیگر فعالیت‌های خود در مناطق مرزی را متوقف کرده بودند، اما رژیم صهیونیستی به تعهدات خود پایبند نبوده و همچنان تعلل به خرج می‌دهد که این مساله موجب شده تا فلسطینیان از راه‌های دیگری این رژیم را وادار به پایبندی به تفاهمات حاصل شده وادار کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار