هزینه ۲۴ میلیارد تومانی برای اصلاح شبکه برق ملایر

قائم مقام مدیرعامل توزیع نیروی برق ملایر از هزینه ۲۴ میلیارد تومانی برای اصلاح شبکه فرسوده برق دراین شهرستان خبر داد.

هزینه ۲۴ میلیارد تومانی برای اصلاح شبکه برق ملایربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، فریبرز امیدی، قائم مقام مدیرعامل توزیع نیروی برق ملایر گفت: افزون بر این ۶ میلیارد تومان اعتبار نیز طرح در دست اقدام داریم که تا پایان سال به اتمام می‌رسد.

او ساخت پست برق شهرک ولیعصر (عج) ملایر را از مهمترین این طرح‌ها عنوان و بیان کرد: مشکلات و موانع این طرح با اوقاف و امور خیریه رفع شده و زمین خریداری و کارگاه تجهیز شده است.

مدیر توزیع نیروی برق ملایر با بیان اینکه رفع ضعف ولتاژ برق در سطح روستا‌ها در دستور کار قرار گرفت و برای جابجایی تیر‌های برق نیز با بخشداران به توافق رسیده‌ایم افزود: هدف اصلی ما جلب رضایت‌مندی مردم است.

امیدی ادامه داد: امسال هشت میلیارد تومان برای رفع ضعف ولتاژ بافت فرسوده شهر ملایر هزینه شد.

مدیر توزیع نیروی برق ملایر با اشاره به بحرانی بودن ۱۷ فیدر در شهرستان گفت: از این تعداد اصلاح هفت فیدر با اعتبار یک میلیارد و ۱۵۵ میلیون تومان انجام شد و مابقی در دست اقدام است.

امیدی بیان کرد: یک فیدر در منطقه اسلامشهر آق گل با اعتبار یک میلیارد تومان نصب و ضعف ولتاژ این منطقه رفع شد.

او همچنین نصب پنج دستگاه پست هوایی جدید، نصب روشنایی پارک ملل، اصلاح شبکه فشار ضعیف بازار سنتی، احداث شبکه فشار ضعیف برای متقاضیان جدید و اصلاح و تبدیل شبکه مسی به کابل خودنگهدار روستایی در بیش از ۱۵ روستا با اعتبار یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان را از دیگر اقدامات برشمرد.

قائم مقام مدیرکل در توزیع نیروی برق ملایر افزود: مرکز دیسپاچینگ ملایر نیز با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا و در مرحله نازک کاری است که مناقصه آن با اعتبار یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برگزار شده است.

امیدی گفت: در حال حاضر مشترکان برق این شهرستان ۳۰ میلیارد تومان به شرکت توزیع برق بدهی دارند.

او بیان کرد: ۳۵ درصد از هزینه‌های پرداخت شده سهم توزیع نیروی برق ملایر است که برای اجرای طرح‌های برق هزینه می‌شود.

مدیر توزیع نیروی برق ملایر گفت: امسال از محل هزینه قبوض مشترکان در چند نوبت نسبت به خریداری نوشت افزار و توزیع آن بین دانش آموزان روستایی و شهری اقدام شد که تهیه پوشاک و کفش را نیز در دستور کار داریم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.