اعزام تیم پزشکی بیمارستان بعثت به مناطق محروم تویسرکان

مدیر روابط عمومی بیمارستان بعثت همدان از اعزام تیم پزشکی بیمارستان بعثت به مناطق محروم این شهرستان خبر داد.

اعزام تیم پزشکی بیمارستان بعثت به مناطق محروم تویسرکانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، ابراهیم بختیاری، مدیر روابط عمومی بیمارستان بعثت همدان گفت: همزمان با دهه مبارک فجر شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و اربعین سردار دل‌ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اعضای کانون بسیج جامعه پزشکی این مجتمع جهت معاینه و درمان رایگان به شهر تویسرکان اعزام شدند.

او افزود: این اعزام به درخواست سازمان اوقاف وامورخیریه شهرستان تویسرکان انجام شد و از صبح روز دوشنبه، ۲۱ بهمن ماه تا غروب همان روز به طول انجامید.

اعزام تیم پزشکی بیمارستان بعثت به مناطق محروم بیان کرد: این تیم مشتمل بر پزشک متخصص جراحی ارتوپد، متخصص جراحی مغز واعصاب، جراحی عمومی و اطفال، پرستار و کارشناس بهداشت محیط بود که هر یک براساس تجربه و تخصص خود در زمینه‌های مربوطه به مراجعین خدماتی ارائه کردند.

بختیاری با بیان اینکه در این اردوی جهادی تعداد ۶۰ بیمار معاینه شد ابراز کرد: خدمات بهداشتی درمانی این اکیپ پزشکی به شکل کاملا رایگان ارائه شد.

او گفت: با هماهنگی و همکاری که ظرف یکماه گذشته از سوی بیمارستان بعثت و ادارات اوقاف وامور خیریه، کمیته امداد، بهزیستی وهیات امنا مساجد روستا‌ها و شهر تویسرکان صورت گرفت افراد بیماری که بعلت مضیقه مالی توان مراجعه به مراکز درمانی را نداشتند به محل استقرار اردو دعوت و تحت معاینه و درمان قرار گرفتند.

اعزام تیم پزشکی بیمارستان بعثت به مناطق محروم ادامه داد: این روش ارائه خدمات در زمان اعزام تیم بدیع، هدفمند و موثر است که در آینده نیز با یاری خداوند سایر اعزام‌ها به همین شکل انجام خواهد داشت.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار