۱۰۰ نقطه برای تبلیغات کاندیدا‌ها در گرگان جانمایی شد

فرماندار گرگان با اشاره به تأیید صلاحیت قطعی ۶۸ نفر از داوطلبان در حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا گفت: ۱۰۰ نقطه برای تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها در گرگان جانمایی شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، محمد حمیدی فرماندار گرگان با توجه به نزدیک شدن به زمان تبلیغات نامزد‌های یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: لیست افراد تأیید صلاحیت شده به اطلاع مردم رسید و طبق اعلام رسمی وزارت کشور ۶۸ نفر در حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا برای راهیابی به مجلس شورای اسلامی با هم رقابت می‌کنند.

او با اشاره به آغاز تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها گفت: تبلیغات از امروز، پنجشنبه ۲۴ بهمن به مدت ۷ روز (تا ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه ۳۰ بهمن) ادامه خواهد داشت و لازم است کاندیدا‌ها و طرفداران آن‌ها باید‌ها و نباید‌های تبلیغات را رعایت کنند.

فرماندار مرکز استان افزود: با همکاری شهرداری ۱۰۰ نقطه در شهر گرگان برای تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها پیش‌بینی شده است و ملاحظات ترافیکی نیز به اطلاع کاندیدا‌ها و ستاد‌های آنان رسیده است.

او همچنین اعلام کرد: در حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا ۳۴۶ شعبه خواهیم داشت که ۲۳۳ شعبه در گرگان و ۱۱۳ شعبه در آق‌قلا دایر می‌شود.

حمیدی گفت: قانون شفافیت مالی کاندیدا نیز باید مورد توجه نامزد‌ها و ستاد‌های انتخاباتی آنان قرار داشته باشد که برهمین اساس هر کدام از نامزد‌ها باید شماره حسابی را در یکی از بانک‌های معتبر به همراه اطلاعات مسئول مالی ستاد به صورت مکتوب به فرمانداری معرفی نمایند.
 
انتهای پیام / ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار