نمایش عکس‌های، عکاسان ایران در کرمان

رییس انجمن عکاسان حرفه‌ای استان کرمان گفت: نمایش آثار هفتمین دوره ۱۰ روز با عکاسان ایران از ۲۶ بهمن در موزه هنر‌های معاصر صنعتی کرمان آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهدی جعفری رییس انجمن عکاسان حرفه‌ای استان کرمان گفت: امسال برای نخستین بار، نمایش آثار هفتمین دوره ۱۰ روز با عکاسان ایران با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، انجمن عکاسان حرفه‌ای استان کرمان و موزه هنر‌های معاصر صنعتی کرمان از تاریخ ۲۶ بهمن تا ۵ اسفند در موزه هنر‌های معاصر صنعتی کرمان به اجرا درمی آید.

او افزود: این نمایشگاه مجموعه منتخبی از آثار دوره هفتم با عنوان چهره ایران، شامل: ۱۱۴ اثر از انجمن عکاسان ایران، انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس، انجمن عکاسی میراث فرهنگی، انجمن عکاسان تبلیغاتی و صنعتی ایران، انجمن عکاسان خانه تئاتر ایران، انجمن عکاسان سینمای ایران و بخش دانشجویی است.

جعفری برگزاری نشست نماینده هیأت مدیره با اعضای انجمن عکاسان ایران مقیم کرمان را از جمله برنامه‌های این نمایشگاه عنوان کرد و بیان داشت: رویداد دوره ۱۰روز با عکاسان ایران پارسال با همکاری اداره کل هنر‌های تجسمی و مؤسسه توسعه هنر‌های تجسمی در خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

او یکی از اهداف انجمن عکاسان ایران را برقراری ارتباط با عکاسان و اعضای شهرستان‌ها عنوان کرد و افزود: بر همین اساس همواره تلاش شده تا امکانی برای نمایش آثار نمایشگاه‌های مختلف عکاسی در شهر‌های گوناگون ایجاد شود.

آیین گشایش این نمایشگاه ساعت ۱۷ شنبه ۲۶ بهمن در موزه هنر‌های معاصر صنعتی کرمان واقع در خیابان شهید بهشتی، نرسیده به تقاطع ولیعصر (عج) برگزار می‌شود و تا ۵ اسفند همه روزه صبح‌ها از ساعت تا ساعت و عصر‌ها از ساعت تا ساعت برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار