وزیر نیرو در محمودآباد:

۲۲۷ طرح بزرگ وزارت نیرو امسال به بهره برداری می رسد

اردکانیان گفت: ۲۲۷ طرح بزرگ با ۳۳۰ هزار میلیارد ریال اعتبار در حوزه وزارت نیرو امسال در کشور به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  رضا اردکانیان وزیر نیرو امروز پنجشنبه ۲۴ بهمن ماه در مراسم آغاز عملیات اجرایی نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی سرخ رود - محمودآباد با اشاره به اینکه تکمیل پروژه‌های نیمه کاره جزو اولویت‌های وزارت نیرو است، گفت: ۲۲۷ طرح بزرگ وزارت نیرو امسال در کشور بهره برداری خواهد شد.

او هزینه اجرای این طرح ها را بیش از ۳۳۰ هزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: دولت در کنار بهره برداری از طرح های جدید ، به مردم قول داده بود که تمرکزش را بر اتمام طرح های نیمه تمام بگذارد و تاکنون به وعده اش عمل کرده است.

وزیر نیرو یکی از زمینه های سرمایه گذاری دولت را ساخت نیروگاههای جدید برشمرد و ادامه داد: همزمان با این که تعدادی از نیروگاههای نیمه تمام تا پایان سال بهره برداری می شوند ، ساخت نیروگاههای دیگری نیز آغاز می شود که مهم ترین آنها نیروگاه سیکل ترکیبی در مازندران است .

اردکانیان از نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی  محمودآباد، به عنوان مهمترین نیروگاه سیکل ترکیبی استان مازندران یاد کرد و گفت:با شروع عملیات اجرایی نیروگاه سیکل ترکیبی ۵۰۰ مگاواتی محمود آباد ، این منطقه از کانون های پررونق در استان مازندران خواهد شد .

وزیر نیرو به منظور افتتاح تصفیه خانه آب شرب سد شهید رجایی ساری ،  پست ۴۰۰ کیلو ولت روستای پاشاکلا در جاده ساری - قائمشهر ، مجتع های آبرسانی به ۵۶ روستا و شهر سرخرود در روستای ریکنده قائمشهر امروز در یک سفر یک روزه وارد مازندران شده است.

انتهای پیام/ س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.