حضور هنرمندان و فعالان گردشگری بافق در نمایشگاه گردشگری تهران

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بافق از حضور هنرمندان و فعالان گردشگری این شهرستان در سیزدهمین نمایشگاه گردشگری تهران خبرداد.

حضور هنرمندان و فعالان گردشگری بافق در نمایشگاه گردشگری تهرانلیلی رنجبر رئیس میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری بافق در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازیزد  ، گفت: همزمان با برگزاری سی و سومین نمایشگاه ملی صنایع دستی و سیزدهمین نمایشگاه گردشگری تهران دو تن از هنرمندان صنایع دستی و هتل نیکان بافق به عنوان نماینده گردشگری شهرستان در این نمایشگاه شرکت کردند.

او با بیان اینکه هدف از حضور در این نمایشگاه معرفی توانمندی ها و قابلیت های صنایع دستی شهرستان و ایجاد فضای بازاریابی ملی می باشد افزود: در خصوص معرفی قابلیت های گردشگری شهرستان، هتل نیکان بافق به عنوان نماینده گردشگری شهرستان در سالن ۳۸ این نمایشگاه در غرفه ای مجزا به معرفی پتانسیل های شهرستان بافق و همچنین شرکت سنگ آهن و هتل نیکان می پردازد.

رئیس میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری بافق ادامه داد:خانم ها قائمی و محمودی دو تن از هنرمند صنایع دستی شهرستان بافق در رشته های پته دوزی و حصیر بافی در این نمایشگاه حضور دارند.

رنجبر با اشاره به اینکه این نمایشگاه تا ۲۶بهمن ماه در محل نمایشگاه های بین المللی تهران دایر است گفت: ساعت بازدید از این نمایشگاه ۱۰صبح الی ۱۷عصر است.

انتهای پیام/ غ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.