اقدام جهادی دیگر از دانشجویان بسیجی استان کرمان

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان گفت: هسته تخصصی دانشگاه شهید باهنر کرمان در طرح سفیران سلامت واکسیناسیون ۱۶ هزار و ۸۴۸ راس دام سبک را انجام دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  ناصربهروز مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان گفت: تیم تخصصی دانشگاه شهید باهنر کرمان به مدت ۱۰ روز در استان حضور داشت و در مجموع طی ۷ روز کاری ۳۰ روستا تحت پایش قرار گرفت.

او افزود: این گروه ۶ نفره متشکل از دانشجویان دامپزشکی دانشگاه باهنر، دانشگاه بافت و یک استاد جراح دامپزشکی از دانشگاه باهنر است که به مناطق مختلف استان اعزام شدند.

بهروز گفت: از تابستان سال جاری فعالیت هسته دامپزشکی در استان کرمان آغاز شده و خدمات رسانی به بیش از ۷۰ هزار دام در مناطق مختلف کرمان را انجام دادند.

او تصریح کرد: خدماتی که در این منطقه انجام گرفت شامل جراحی برخی دام‌ها و سمپاشی ۱۹ جایگاه دامی بود که در این مدت ۲هزار و ۲۹۳ راس دام تحت درمان قرار گرفته اند.

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان گفت: هسته دامپزشکی بسیج دانشجویی به صورت تخصصی در سطح استان فعالیت کرده و متعلق به دانشگاه شهید باهنرکرمان است.

او اظهار کرد: یکی ازماموریت‌های بسیج دانشجویی خدمت رسانی به مردم از طریق راه اندازی هسته تخصصی حوزه‌های مختلف در راستای نیاز مردم است.

سومین اردوی گروه جهادی دامپزشکی سفیران سلامت کرمان به همت بسیج دانشجویی استان کرمان به مدت ۱۰ روز در استان برگزار شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار