سقف دستمزد باشگاه‌های لالیگا اعلام شد

سازمان لیگ دسته برتر فوتبال اسپانیا (لالیگا) سقف پرداخت دستمزد برای هر یک از تیم‌های خود را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، لالیگا بعد از بسته شدن اخیر پنجره نقل و انتقالات ماه ژانویه ۲۰۲۰، آخرین سقف حقوق را برای هر یک از باشگاه‌های عضو، مشخص کرده است.

براساس این گزارش در جدول سقف‌های تعیین شده بارسلونا با ۶۵۶ میلیون یورو در صدر قرار دارد، هرچند که این رقم ۱۵ میلیون از سقف تعیین شده در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۹ کمتر است و این در حالی است که کاتالان‌ها مجبورند یک مهاجم جدید را جایگزین عثمان دمبله‌ای کنند به علت مصدومیت و جراحی پایش شش ماه خانه نشین خواهد بود.

این ارقام نشان دهنده حداکثر مبلغی است که هر یک ۲۰ باشگاه لالیگا می‌توانند در طول فصل برای بازیکنان تیم‌های اصلی، کادر مربیگری، ذخیره و تیم‌های پایه هزینه کنند.

سقف دستمزد باشگاه‌های لالیگا اعلام شد

در جدول سقف هزینه ها، بارسلونا با ۶۵۶.۴۲۹ میلیون یورو صدرنشین است و پس از این تیم تیم‌های رئال مادرید با سقف ۶۴۱.۰۴۹ و اتلتیکو مادرید با ۳۴۸.۵۰۰ میلیون یورو قرار دارند.

در انتهای جدول هم گرانادا (۳۷.۸۹۸ میلیون یورو)، وایادولید (۳۴.۸۶۷ میلیون یورو) و مایورکا (۳۳.۵۳۳ میلیون یورو) قرار دارند.

لالیگا سقف دستمزد و هزینه‌ها را در سال ۲۰۱۳ معرفی کرد که این ارقام در ازای سطح درآمد باشگاه از طریق حق پخش تلویزیونی، بازاریابی و درآمد روز مسابقه تعیین می‌شود.


بیشتر بخوانید:

 مطالعات علمی برتری مسی بر رونالدو را اثبات کرد

سورپرایز مسی برای هواداران بارسلونا


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار