پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی تا ۲۷ بهمن ادامه دارد

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی فارس از پذیرش دانشجو در دوره‌های کاردانی فنی، کاردانی حرفه‌ای، مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) مراکز این دانشگاه تا ۲۷ بهمن ماه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حبیب دانش منش گفت: با توجه به اینکه ظرفیت پذیرش در بعضی رشته‌های نظام آموزش مهارتی مهرماه ۱۳۹۸ تکمیل نشد، فرصتی ایجاد شده است که علاقه‌مندان برای تحصیل در این رشته‌ها در دانشگاه علمی کاربردی، ثبت‌نام کنند.

او با بیان اینکه از تاریخ ۲۱ بهمن ثبت‌نام در رشته‌های مورد نظر آغاز شده و این زمان تا ۲۷ بهمن ادامه دارد، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به مراکز آموزش علمی کاربردی در استان فارس، در رشته‌های مورد نظر و اعلامی ثبت نام کنند.

دانش‌منش از علاقه‌مندان خواست که برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org یا سایت دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد فارس به نشانی fa.uast.ac.ir و مراکز آموزش علمی کاربردی در استان مراجعه کنند.

او یادآور شد: دانشگاه علمی کاربردی فارس اکنون ۲۶ مرکز آموزشی در سراسر استان دارد که دانشجویان در مقاطع کاردانی و کارشناسی رشته‌های مختلف در آنها به تحصیل مشغولند.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی فارس توجه این مرکز دانشگاهی به مهارت افزایی محصلان را قابل توجه دانست و گفت: درصد بالایی ازدانش آموختگان این دانشگاه بعد از فارغ‌التحصیلی جذب بازار کار می‌شوند و به دلیل کاربردی بودن آموزش‌ها در دوران تحصیل، بعضا به کارآفرین بدل خواهند شد.

دانش‌منش ابراز امیدواری کرد که با افزایش شمار دانشگاه‌های نسل سوم در کشور، علاوه بر ارتقاء کیفی آموزش‌های نظری، فعالیت‌های کاربردی هم در دانشگاه‌ها پررنگ‌تر و کیفی‌تر دنیال شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار