تایید صلاحیت ۳۱ نامزد انتخاباتی در تربت جام

فرماندار تربت جام گفت: ۳۱ نامزد انتخاباتی در حوزه انتخابیه تربت جام تایید صلاحیت شدند.

تایید صلاحیت ۳۱ نامزد انتخاباتی در تربت جامبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مرتضی حمیدی رئیس حوزه انتخابات تربت جام، تایباد، باخرز وصالح اباد گفت: در حوزه انتخابیه شهرستان‌های تربت جام تایباد باخرز و صالح آباد تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم و قانون مند و با حضور حداکثری مردم فراهم شده است.
 
او ادامه داد: ما در مرکز حوزه انتخابیه تربت جام سی و یک نامزد انتخاباتی داریم که ۲۹ نفر از این داوطلب آقا هستند و دو نفر خانم و مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های تربت جام، تایباد، باخرز و صالح آباد حدود ۲۸۸ هزار نفر  واجد شرایط دارد که از این تعداد ۱۴۳ هزار نفر ۶ واجدین شرایط تربت جام، ۷۵ هزار نفر واجدین شرایط تایباد، ۳۵ هزار نفر از واجدین شرایط واجدین شرایط  باخرز و ۳۰ هزار نفر واجدین شرایط  صالح آباد هستند.
 
فرماندار تربت جام گفت: تعداد شعب اخذ رای در  تربت جام ۱۳۵ شعبه است و با توجه به اینکه انتخابات مجلس خبرگان رهبری همزمان با انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود که به تعداد هر شعبه دو صندوق اخذ رای اضافه می شود که مجموعه صندوق‌های اخذ رای ۲۷۰ صندوق است.
 
حمیدی افزود: این انتخابات ۸۹ صندوق ثابت و ۴۶ صندوق سیار که به حوزه انتخابیه تربت جام، تایباد، باخرز و صالح آباد تعلق می گیرد.
 
او تصریح کرد: یک کرسی در مجلس شورای اسلامی است و ما یک نماینده برای مجلس شورای اسلامی خواهیم داشت.

فرماندار تربت جام گفت: از مردم بصیر تربت جام و شهر‌های همجوار دعوت می کنیم که حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای داشته باشند.
 
انتهای پیام//س.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.