امام جمعه بندرعباس:

انتخابات جلوه اقتدار نظام و ارتقای تراز جمهوری اسلامی ایران

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: انتخابات دوم اسفند ماه جلوه باشکوهی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی بشمار می‌رود و حضور متحد و منسجم مردم در این انتخابات سبب ارتقای تراز نظام جمهوری اسلامی ایران و غلبه بر دشمنی‌ها خواهد شد.

نماز جمعهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زاده ، نماینده ولی فقیه  در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: انتخابات دوم اسفند ماه جلوه باشکوهی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی بشمار می‌رود و حضور متحد و منسجم مردم در این انتخابات سبب ارتقای تراز نظام جمهوری اسلامی ایران و غلبه بر دشمنی‌ها خواهد شد.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده افزود: رقم خوردن انتخاباتی با شکوه و پرصلابت از رقابت سالم کاندیدا‌ها با یکدیگر حاصل می‌شود و کاندیدا‌ها و هوادارانشان نقش مهمی در رقم خوردن انتخاباتی پر شور دارند.

او گفت: تبلیغات وسیعی از سوی دستگاه‌های رسانه‌ای و سیاسی جبهه استکبار برای اثرگذاشتن بر انتخابات دوم اسفندماه به راه افتاده است که مردم ما را از شرکت در انتخابات مأیوس کنند، اما باید به آن‌ها گفت که شما ۴۰ سال است که در پی ناامید ساختن این ملت هستید، اما راه به جایی نبرده و نخواهید برد.

امام جمعه بندرعباس افزود: انتخابات این دوره با توجه به قرارگیری در اولین سال از دهه پنجم انقلاب اسلامی از اهمیت فراوانی برخوردار است و یکی از دلایل فشار‌های دشمنان در این مقطع نیز اهمیت انتخابات این دوره است.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده با اشاره به برگزاری مراسم چهلمین روز شهادت حاج قاسم سلیمانی در یک شنبه آینده در مسجد جامع بندرعباس، تصریح کرد: شهادت حاج قاسم سلیمانی اگر ضایعه‌ای سخت برای ملت ما و برای جریان‌های مقاومت در منطقه بود، اما سبب شد تا جوششی عظیم در جهان اسلام پدید بیاید و اضمحلال صهیونیست‌ها و متجاوزان به حقوق ملت‌های منطقه را شتاب بخشید.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.