تاثیر انرژی منفی اسکوچیچ بر تیم صنعت نفت

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: اسکوچیچ در بازی‌های آخر انرژی منفی به تیم وارد کرد و نتیجه آن سه شکست متوالی صنعت نفت بود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،کاظم فرهانی مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان دیروز در نشست خبری پیش از بازی تیم های صنعت نفت آبادان و گل‌گهر سیرجان گفت: اسکوچیچ بین ۲ نیمه بازی برابر نفت مسجدسلیمان به جای پرداختن به نکات فنی حرف از رفتن زد و تمرکز بازیکنان را بر هم زد.

او افزود: از آن دیدار اسکوچیچ انرژی منفی به تیم وارد کرد و بازیکنان وارد حاشیه شدند، روزهای خوبی با این مربی داشتیم ولی رفتنش با آن شرایط به تیم کمک کرد.

مربی صنعت نفت آبادان گفت: اسکوچیچ در سه بازی آخری نتوانست به تیم انگیزه دهد و تمرینات را جدی نمی گرفت ولی امیدواریم در تیم ملی موفق باشد.

فرهانی تصریح کرد: در یک هفته گذشته کادر فنی تیم که بومی هستند تلاش زیادی برای ایجاد انگیزه بین بازیکنان کردند و اکنون تیم صنعت نفت به روال عادی بازگشته است.

او افزود: این تیم متعلق به هواداران آبادانی است و آنها با رفتن اسکوچیچ هم حامی صنعت نفت خواهند بود زیرا قلبشان با این تیم می تپد.

مربی صنعت نفت آبادان خواستار حمایت از کادر فنی فعلی صنعت نفت شد و گفت: توانایی مربیان بومی بالاست و خدا را شکر این فرصت اکنون در اختیار آنهاست و آنها قدر این فرصت را خواهند دانست.

فرهانی از حسین بغلانی بعنوان یکی از بازیکنان بزرگ فوتبال آبادان یاد کرد و گفت: بغلانی یکی از باهوش ترین بازیکنان ایرانی است که در چند پست می تواند بازی کند و امیدواریم این بازیکن قدر خود را بداند.

اودر خصوص عیسی آل کثیر گفت: عیسی بازیکن بزرگی است که باید به شرایط نیم فصل اول بازگردد، عیسی بازیکن صنعت نفت است و می داند برای آینده بهتر باید به گلزنی ادامه دهد.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان جمعه از هفته بیستم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه تختی این شهر میزبان گل‌گهر سیرجان است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.