کشف ۱۲ هزار لیتر فرآورده نفتی قاچاق در همدان

رئیس پلیس آگاهی استان همدان از کشف ۱۲ هزار لیتر گازوئیل به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال در این استان خبر داد.

کشف ۱۲ هزار لیتر فرآورده نفتی قاچاق در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ رضا زارعی، رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز کارآگاهان پلیس آگاهی استان موفق به شناسایی اشخاصی در شهرهمدان شدند که با جمع آوری غیر قانونی فرآورده‌های نفتی یارانه‌ای آن‌ها را دپو کرده و در فرصت مناسب با کامیون بنز که تانکر در داخل آن جاسازی شده تحت پوشش سیب زمینی به استان‌های دیگر انتقال می‌دهند.

او افزود: در این راستا دو اکیپ تلفیقی از مامورین پلیس امنیت و آگاهی استان به صورت محسوس و نامحسوس به آدرس ذکر شده اعزام و پس از چندین ساعت مشاهده شد یک دستگاه کامیون بنز وارد شرکت شده و اقدام به تحویل فرآورده‌های نفتی در داخل تانکر کامیون جاسازی شده کردند.

سرهنگ رضا زارعی ادامه داد: مامورین بلافاصله مالک شرکت و راننده کامیون را که درحال بارگیری فرآورده نفتی بودند را دستگیر کردند.

او گفت: ماموران گازوییل قاچاق کشف شده به مقدار تقریبی ۱۲ هزار لیتر به ارزش تقریبی ۸۰۰ میلیون ریال را به همراه کامیون، راننده و مالک کارخانه به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز انتقال و ضمن تشکیل پرونده؛ جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.