آزادبخت مطرح کرد؛

چسباندن پوستر داوطلبان انتخابات بر روی محل‌های مجاز سطح شهر‌ها

رئیس ستاد انتخابات استان همدان بر چسباندن پوستر داوطلبان انتخابات در محل‌های مجاز سطح شهر‌ها برای احترام به حقوق شهروندان تاکید کرد.

چسباندن پوستر داوطلبان انتخابات بر روی محل‌های مجاز سطح شهر‌هامصطفی آزاد بخت، رئیس ستاد انتخابات استان همدان  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: نصب و چسباندن پوستر‌های تبلیغاتی انتخابات مجلس یازدهم برمکان‌های مجاز تبلیغاتی، غیرقانونی نیست، اما برخلاف تعهدی است که نامزد‌ها به ستاد‌های انتخاباتی در فرمانداری های هر شهرستان داده اند.

او با بیان اینکه ما به دنبال راهی کردن نمایندگانی به مجلس هستیم که به قانون و حقوق مردم احترام بگذارند، افزود: بهتر داوطلبان با رعایت قانون تبلیغات کاغذی خود را در جایگاه‌های ویژه که شهرداری‌ها قرار داده اند بچسبانند تا سیمای شهر را با توجه به نزدیکی تعطیلات نوروز زیبا بماند و هم پاکسازی آن‌ها بعد از انتخابات راحت‌تر شود.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان با بیان اینکه برای این دوره از انتخابات هزار و ۲۸۷ صندوق رای در استان داریم افزود: ۶۳ هزار و ۵۹۱ رای اولی هم در استان اولین انتخاب سیاسی خود را خواهند داشت.

آزاد بخت ادامه داد: از جمعیت یک میلیون و ۷۵۸ هزار نفری استان همدان نزدیک به ۸۰ درصد از آن‌ها که یک میلیون و ۴۰۴ و ۷۳۰ هزار نفرهستند، واجد شرایط رای دهی در یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند.

او ادامه داد: مردم استان در روز دوم اسفند از میان ۱۷۹ داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی ۹ نفر را راهی خانه ملت می‌کنند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار