نظارت ویژه سازمان لیگ فوتسال بر بازی تیم‌های شهروند و ستارگان

آرش جابری دبیر سازمان لیگ فوتسال امروز از نزدیک بازی ۲ تیم شهروند ساری و ستارگان ورامین را به صورت ویژه تماشا خواهد کرد.

نظارت ویژه سازمان لیگ فوتسال بر روی بازی تیم‌های شهروند و ستارگانبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتسال شهروند ساری و ستارگان ورامین امروز بعدازظهر در بازی چهارم از دور مرحله رقابت‌های پلی آف لیگ برتر فوتسال به مصاف هم می‌روند تا در نهایت تکلیف چهارمین تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی پلی آف مشخص شود.

این دیدار قرار است در سمنان و بدون حضور تماشاگران برگزار شود و برنده این دیدار در مرحله بعد حریف تیم قدرتمند مس سونگون خواهد بود.

همچنین آرش جابری دبیر سازمان لیگ فوتسال امروز در سالن حضور پیدا کرده و قرار است به صورت ویژه این بازی را از نزدیک نظاره گر باشد.

پیش از این ۲ تیم شهروند ساری و ستارگان ورامین ۳ بار به مصاف هم روند و هر بار این دیدار به علت اعتراضاتی که از سوی کادر فنی ستارگان ورامین رخ می‌داد، داور مسابقه بازی را نیمه تمام اعلام کرد. در نهایت کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت بازی چهارمی بین این ۲ تیم در زمین بی طرف و بدون حضور تماشاگران برگزار شود تا تکلیف چهارمین تیم صعود کرده به مرحله بعد مشخص شود. به هر حال این قرعه به نام شهر سمنان افتاد و باید دید که کدام تیم در پایان بازی می‌تواند جواز حضور در مرحله بعد پلی آف را کسب کند.

دیدار تیم‌های فوتسال شهروند ساری و ستارگان ورامین امروز از ساعت ۱۶ در سالن بدون تماشاگر غدیر سمنان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار