استاندار خوزستان:

مشارکت پرشور مردم در نگاه داخلی و تصمیمات عوامل مختلف تاثیرگذار است

شریعتی گفت: مشارکت بالا و پرشور مردم هم در نگاه داخلی و هم در عرصه بیرونی و محاسبات و تصمیمات عوامل و بازیگر‌های مختلف تفاوت ایجاد خواهد کرد.

مشارکت بالای مردم در انتخابات محاسبات و تصمیمات عوامل و بازیگران داخلی و خارجی را تغییر می‌دهدبه گزارش گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان اظهار کرد: مشارکت بالا و پرشور مردم هم در نگاه داخلی و هم در عرصه بیرونی و محاسبات و تصمیمات عوامل و بازیگر‌های مختلف تفاوت ایجاد خواهد کرد.

استاندار خوزستان افزود: مدیران مربوطه در حوزه‌های مختلف برای تشویق گروه‌های مختلف برای مشارکت بیشتر اقدام کنند و نشست‌های لازم با احزاب، سمن‌ها برای گرم شدن فضای انتخاباتی برگزار شود.

شریعتی ادامه داد: در یک هفته پیشرو زمینه لازم برای مشارکت بیشتر مردم انجام شود و از ظرفیت بزرگان و شیوخ و خوانین عشایر و طوایف برای تشویق مردم به مشارکت در انتخابات استفاده شود همچنین دانشگاه‌ها هم در این زمینه می توانند به فضای انتخاباتی کمک کنند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: در بخش امنیت انتخابات مسوول امنیت نیروی انتظامی است و نیروی بسیج در این زمینه کمک کننده نیروی انتظامی در تامین امنیت شعب خواهد بود.

شریعتی خاطرنشان کرد: تمرکز اصلی فعالیت مدیران در هفته پیشرو انتخابات باشد و روزانه جلسات مربوطه تشکیل شود.

وی یادآور شد: محوریت فعالیت‌های مدیران در زمینه انتخابات با اذاره کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.