رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی:

مدیریت یعنی چاره اندیشی برای حل مشکلات

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی:مدیران باید برای حل مشکلات چاره اندیشی کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه،علی اکبر گروسی رئیس کل دادگستری  آذربایجان غربی در جلسه نشست فصلی روسای حوزه‌های قضایی استان گفت: مردم ارومیه در ۲۲ بهمن حماسه‌ای دیگر آفریدند و با حضور ارزشمند خود مشت محکمی به دهان استکبار جهانی و یاوه گویان غربی زدند. از این حضور باشکوه تشکر و قدردانی می‌کنم.
 
گروسی ادامه داد: ۲۲ بهمن دیگر در پیش است و آن دوم اسفند و انتخابات مجلس شورای اسلامی است که ان شاء الله مردم بار دیگر حماسه‌ای دیگر خواهند آفرید و تمام قد از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع خواهند کرد و مردم سالاری دینی واقعی را به جهانیان نشان خواهند داد.
 
وی افزود: حضور مردم در انتخابات به قدرتمند شدن مجلس بسیار کمک می‌کند و هر چه قدر مشارکت مردم زیاد باشد همان قدر مجلسمان قوی خواهد شد.
 
گروسی در ادامه گفت: منویات مقام معظم رهبری و ریاست محترم قوه قضائیه مبنی بر کار جهادی و ایثارگرانه در دستگاه قضایی هست، همکاران دستگاه قضایی استان باید کمبود نیروی انسانی و امکانات را با تلاش شبانه روزی خود جبران نمایند.
 
رئیس کل دادگستری ادامه داد: دستورالعمل‌های صادره از ریاست محترم قوه قضائیه در استان اکثراً عملیاتی شده اند و برخی هم در حال اقدامات موثر و مفید هستند که نتایج آن‌ها به زودی حاصل خواهد شد.
 
وی افزود: همکاران ما در دادگستری‌های استان توانستند در حدود یک ماه تعداد کثیری از پرونده‌های معوق را که انباشته شده بودند با تلاش شبانه روزی مختومه کنند و آمار پرونده‌ها را کاهش دهند که جای تقدیر و تشکر دارد.
 
گروسی خطاب به روسای حوزه‌های قضایی گفت: با مردم در تماس باشید و ملاقات‌های مردمی را مداوم و مستمر انجام بدهید چرا که مردم، ولی نعمت ما هستند، با مردم با نهایت گشاده رویی و مهربانی صحبت کنید، مشکلات مردم را مشکل خودتان بدانید و تمام تلاش خود را بکنید تا حل شود.
 
وی در پایان گفت: باید کار‌ها را با حوصله و تدبیر پیش برد و ضعف‌ها و نواقص را شناسایی کرد و نسبت به رفع آن‌ها اقدام کرد چرا که مدیریت یعنی چاره اندیشی برای حل مشکلات.
 
انتهای پیام / ن م 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.