جزئیات فوق‌العاده جالب بسته الحاقی جدید Devision 2

شرکت یوبیسافت تصمیم گرفت تا در جلسه ویژه خود جزئیات بیشتری از بسته الحاقی بازی خود در اختیار کاربران بگذارد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از معرفی Warlords of New York اولین بسته الحاقی پولی بازی دویژن ۲، استودیو Massive شرکت یوبیسافت میزبان یک برنامه ویژه شد تا جزئیات بیشتری درباره بروزرسانی بعدی خود در اختیار مخاطبینش بگذارد. اولین اقدام این شرکت سیستم SHD است که قرار شده تا در جای سیستم Field Proficiency Cache قرار گیرد. جدیدترین نمایش گیک‌پلی بازی به کاربران قول یک پیشرفت تصاعدی و همیشگی را داد، این چیزی است که سیستم جدید بازی قرار شده تا به بازیکنان ارائه دهد.

امکانات جدید بازی

اساسا در این بازی گیمر‌ها باید در چهار قسمت امتیازاتشان را افزایش دهند. این دسته‌ها شامل حمله، دفاع، حرکات کاربردی و اداره شرایط می‌شوند که هر کدام قدرت‌های متفاوتی را افزایش می‌دهند. گفته می‌شود افزایش آمار حمله فرد قدرت شلیک به سر دشمن و حملات کشنده دیگر را بالا می‌برد. دفاع بازیکن میزان جان، قدرت زره و مقاومت در برابر افجار را افزایش می‌دهد. حرکات کاربردی نیز مهارت آسیب زدن، تعمییر و چند نمونه دیگر را به فرد اضافه می‌کنند، و در آخر اداره شرایط سرعت بارگیری مجدد اسلحه، میزان مهمات و دقت در شلیک را بالا می‌برد.

جزئیات فوق‌العاده جالب بسته الحاقی جدید Devision 2

گفتنی است جست‌و‌جو دقیق در بازی به کاربران این امکان را می‌دهد که اجناس مختلفی را، مانند پول و چیز‌های دیگر، پیدا کنند. هر بار که فرد به سطح جدیدی دست می‌یابد، آمار آن افزایش پیدا می‌کنند و یک جایزه جست‌و‌جوگر دریافت می‌کند. همچنین سطح سختی Legendary قرار شده تا بار دیگر به بازی برگردد و سه پناهگاه اصلی بازی را تحت تاثیر قرار می‌دهد. سختی بازی همچنین با توجه به میزان مناطق شناخته شده در نقشه افزایش می‌یابد و مانند نسخه پیشین دشمنان بازی با گذر زمان باهوش‌تر و قوی‌تر می‌شوند. بعضی از این دشمنان همچنین ممکن است از امکانات کمیاب مانند زره‌های بسیار قوی و یا کندو حشرات وحشی بهره ببرند. کارگردانان بازی همچنین برای سازگاری بیشتر و باز بودن دست طرفداران قابلیت اصلاح میزان سختی بازی را در اختیار کاربران گذاشته‌اند تا آن‌ها بتوانند در صورت لزوم درجه سختی بازی خود را تغییر دهند. گفتنی است این قابلیت در میزان دریافت XP بازیکنان موثر خواهد. کاربران در ادامه می‌توانند درجه سختی بازی را بر حالت Global بگذارند تا مطمئن شوند میزان سختی بازی بر طبق آمار کاربران سراسر جهان افزایش پیدا می‌کند.


بیشتر بخوانید: از بال‌های تاریک تا شتاب در شهر؛ بهترین بازی‌های ایرانی را بشناسید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.