تسهیل ورود گردشگران اسپانیایی به یزد/ سایت گردشگری یزد به زبان اسپانیایی ترجمه می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد گفت: هسته اسپانیا برای تسهیل ورود گردشگران اسپانیایی به یزد فعال خواهد شد.

تسهیل ورود گردشگران اسپانیایی به یزد/ سایت گردشگری یزد به زبان اسپانیایی ترجمه می‌شودسید مصطفی فاطمی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، با اشاره به دیدار رئیس انجمن آژآنس‌های مسافرتی اسپانیا از غرفه یزد در نمایشگاه تهران، گفت: مدیران آژانس‌های اسپانیایی در این دیدار توافق کردند که در سفر بعدی خود بازدیدی از استان یزد داشته باشند و این استان را در برنامه تور‌های خود قرار داده و تقویت کنند.

او با بیان اینکه فعالیت هسته اسپانیا مجدد برای تسهیل ورود گردشگران اسپانیایی آغاز می‌شود، افزود: وب سایت گردشگری یزد به زبان اسپانیایی ترجمه و بسته‌های سفر نیز به زبان اسپانیایی آماده خواهد شد.

فاطمی اظهار داشت: در این دیدار در رابطه با گردشگری ایران و بهبود وضعیت گردشگری بحث و تبادل نظر شد و همچنین این اطمینان خاطر را به آن‌ها دادیم که هیچگونه مشکلی برای تور‌ها اسپانیایی در ایران و به خصوص یزد پیش نخواهد آمد.

سیزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران از تاریخ ۲۳ تا ۲۶ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار