امام جمعه بافق:

فردی انقلابی را برای انتخابات مجلس شواری اسلامی انتخاب کنید 

امام جمعه بافق گفت: چهره‌های ولایی، انقلابی، متدین و مردمی را به عنوان نماینده خود در مجلس شورای اسلامی انتخاب کنید.

فردی انقلابی را برای انتخابات مجلس شواری اسلامی انتخاب کنید به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حجت الاسلام سلیمانی امام جمعه بافق در خطبه‌های این هفته نماز شهرستان به بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با تشریح برخی وقایع سال ۵۷ در جمع نیروی هوایی همافران گفت: محاسبه الهی، یک محاسبه حساب شده است و گاهی از مواقع عمل دشمن، سبب شکست خودش می‌شود.

او افزود: کسی که برای خدا گام بردارد خدا او را یاری می‌کند و وعده خدا وعده حق است و شکست ناپذیر نیست.

خطیب جمعه بافق همچنین به قرارگیری در آستانه ولادت حضرت فاطمه سلام الله علی‌ها و امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: ولادت حضرت زهرا (س) ولادتی است که با آن مسئله ولایت در جامعه مستحکم شد و امروز هرچه نظام جمهوری اسلامی دارد به برکت ولایت فقیه است و آنچه مکتب ما دارد به برکت حضرت زهرا سلام الله علیهاست.

حجت الاسلام سلیمانی جایگاه زن را جایگاهی ویژه در جامعه بیان کرد و گفت: از دامان زن، مرد به معراج می‌رود و امروز زنی ارزش دارد که بتواند چهره‌های پاک و متدین را تربیت کند و تحویل جامعه دهد.

او به آغاز تبلیغات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: چهره‌های ولایی، انقلابی، متدین و مردمی را انتخاب کنید و ما در مقابل رای خود مسئول هستیم و وامدار هیچ کس نباید باشیم.

خطیب جمعه بافق با اشاره به حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲بهمن گفت: این حضور باشکوه به برکت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود و نشان می‌دهد که مردم خدمات ارزشمند وی را فراموش نکرده اند.

حجت الاسلام سلیمانی همچنین بر ضرورت حضور پرشور در انتخابات تاکید کرد و گفت: به دنبال فردی بروید که ارزش داشته باشد و بتواند مشکلات اقتصادی کشور را حل کند.

قرار گیری در آستانه قیام مردم تبریز به مناسبت چهلمین روز شهادت شهدای قم از دیگر مواردی بود که امام جمعه بافق به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار