امام جمعه موقت یزد:

مسئولان بساط مفاسد را برچینند

امام جمعه موقت یزد گفت: مردم از تبعیض و فساد و رانت خواری و دروغ گویی در بین مسولان ناراضی اند و مسئولان باید بساط این مفساد را برچینند.

مسئولان بساط مفاسد را برچینندبه گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، امام جمعه موقت یزد در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت حضور گسترده مردم در این انتخابات اصل نظام  اسلامی را حفظ کرده  و امنیت کشور را تضمین می کند.

حجت الاسلام آیت الهی با تاکید بر اینکه حضور مردم در انتخابات سربلندی ایران اسلامی را در پی دارد افزود: مردم با رای خود دل دشمنان را  محزون و توطئه آنها را خنثی می کنند.


خطیب موقت نماز جمعه یزد همچنین با اشاره به انتخاب فرد اصلح برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با انتخاب فرد اصلح در عمل کسی را برای نمایندگی انتخاب می کنند که توانایی خدمت صادقانه و کارآمد به مردم را دارد.

حجت الاسلام آیت اللهی با تاکید بر اینکه مردم مجلسی انقلابی می خواهند که نمایندگان آن دل به خدمت دارند تاکید کرد : شاخصه یک نماینده خوب تقوای الهی ، شجاعت ، نفوذ ناپذیری، هوشیاری و ولایت مداری است.

امام جمعه یزد همچنین با تاکید بر اینکه حضور مردم در انتخابات به منزله رضایت از جریاناتی  است که در کشور اتفاق می افتد نیست بلکه،  مردم از تبعیض و فساد و رانت خواری و دروغ گویی در بین مسولان ناراضی اند و خواستار آنند که مسئولان بساط این مفاسد را بر چینند.

حجت الاسلام آیت اللهی همچنین با قدردانی از حضور دندان شکن مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن سال جاری گفت: این حضور مسولیت مسئولان را بیش از پیش بالا می برد و به آنها می فهماند که  باید در مسیر خدمت حرکت کنند. 

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار