خطیب نماز جمعه شهرکرد؛

با انتخاب افراد اصلح کشور در مدار پیشرفت قرار می‌گیرد

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: با انتخاب افرادی اصلح، قانون مدار و دین سالار برای مجلس شورای اسلامی، کشور در مدار پیشرفت قرار می‌گیرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در خطبه‌های نماز جمعه امروز ۲۵ بهمن ۹۸ در مصلای امام خمینی (ره) اظهار داشت: جمعه آینده روز سرنوشت سازی برای ملت ایران است و همه باید با شرکت خود در انتخابات افرادی اصلح، قانون مدار و دین سالار را به مجلس شورای اسلامی بفرستند تا کشور در مدار پیشرفت قرار گیرد.

او افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن باعث رویش و غبارزدایی از اذهان شد و بار دیگر چشم دشمنان را کور کرد، حماسه‌ای که نشان داد ملت پای نظام خود ایستاده اند.

نکونام با بیان اینکه مسئولان هم باید قدر این مردم را بدانند و منزلت آن‌ها را با خدمت صادقانه بالاتر ببرند اضافه کرد: قدرشناسی از مردم ایران با حرف و شعار امکان پذیر نیست بلکه باید در عمل و گره گشایی از آن‌ها باشند.

او ادامه داد: عده‌ای از مسئولان نگاه بیمار گونه دارند و به جای اتکا به توان مردم دل به بیگانگان دارند و فکر می‌کنند هر چه به خارجی‌ها متکی شوند مشکلات حل می‌شود در صورتی که باید این نگاه از مدیریت کشور رخت بربندد.

نکونام گفت: دل‌های ملت مسلمان جهان به برکت انقلاب اسلامی به هم نزدیک شده است به طوری که می‌بینیم در عراق، لبنان، یمن و سایر نقاط جهان اسلام دل به انقلاب اسلامی بسته اند و در جبهه شهید حاج قاسم سلیمانی مبارزه کرده اند و حالا هم دلهایشان با مردم ایران گره خورده است.

او افزود: نقشه راه کشور به برکت انقلاب اسلامی ایران در مسیر سعادت ترسیم شده و اساس تحقق آن ایمان، تقوا، ترس از خدا و توکل است و ملت ایران هم در همین راه قدم بر می‌دارد.

نکونام با تبریک فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) اضافه کرد: مقام بانوی مکرم اسلام حضرت فاطمه الزهرا (س) حجت خدا بر تمام مردم حتی ائمه اطهار (ع) است و ایشان دارای تمام ویژگی‌های یک انسان کامل و بی نظیر است.

امام جمعه شهرکرد گفت: زنان پاکدامن و عفیف در ایران به برکت انقلاب اسلامی تربیت شده اند و هم اکنون در کشور نقش آفرینند و بسیاری از زنان در پرتو حجاب، شهیدان از جمله حججی‌ها و حاج قاسم سلیمانی‌ها را پرورش داده اند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.