هراس صهیونیست‌ها از پذیرش مسئولیت تجاوزگری خود؛

نتانیاهو از تجاوز موشکی رژیم صهیونیستی به دمشق اظهار بی‌اطلاعی کرد!

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی عجیب مدعی شد اطلاعاتی درباره حمله موشکی اخیر از جولان اشغالی به دمشق ندارد.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد درباره حملات موشکی شب گذشته به آسمان دمشق بی اطلاع است!

او درباره حملاتی که شب گذشته به تائید رسانه‌های خبری از سوی بلندی‌های جولان تحت اشغال این رژیم صورت گرفت، گفت: نمی‌دانم شب گذشته چه اتفاقی افتاده است.

نتانیاهو در گفتگو با رادیو حیفا گفت: ممکن است این حملات از سوی نیروی هوایی بلژیک صورت گرفته باشد. من در این باره اظهارنظری نمی‌کنم.

شب گذشته در ساعت ۱۱:۴۵ دقیقه به وقت محلی، چندین حمله موشکی از نواحی تحت اشغال رژیم صهیونیستی در جولان به سوی دمشق صورت گرفت. تمامی این حملات از سوی پدافند هوایی سوریه پیش از اصابت به هدف دفع گردید. فیلم مربوط به لحظه دفع این حملات موشکی از سوی پدافند هوایی سوریه در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

بنا به رویکرد دیرینه، ارتش رژیم صهیونیستی تاکنون از تائید یا تکذیب دست داشتن در این تجاوز موشکی به آسمان دمشق خودداری کرده است.

از سوی دیگر رسانه‌های صهیونیستی مدعی شدند که این حملات موشکی در پی هدف قرار دادن انبار تسلیحاتی در نزدیکی فرودگاه بین المللی دمشق و ساعاتی پس از ورود یک محموله سلاح ناشناس به این منطقه صورت گرفت. تجاوز موشکی شب گذشته به آسمان دمشق در کمتر از یک هفته پس از حمله جمعه گذشته رژیم صهیونیستی به سوریه صورت گرفت.

بنا به گزارش خبرگزاری سانا، شب گذشته پدافند هوایی سوریه چند موشک که به فرودگاه دمشق شلیک شده بود را در آسمان رهگیری و نابود کرد. همچنین رسانه‌های سوری بدون ارائه جزئیات اعلام کردند سامانه‌های دفاع هوایی سوریه با اهداف متخاصم در آسمان دمشق مقابله کرده اند.

منابع خبری تایید کردند این موشک‌ها از بلندی‌های جولان که تحت اشغال رژیم صهیونیستی است، شلیک شده است. مردم ساکن منطقه زینبیه و جنوب شهر دمشق از شنیده شدن صدای انفجار‌های مهیب خبر دادند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار