ما به مجلس انقلابی با تفکر سلیمانی نیاز داریم

امام جمعه قلعه گنج گفت: ما باید مجلسی داشته باشیم که تفکر سلیمانی داشته باشد.

ما به مجلس انقلابی با تفکر سلیمانی نیاز داریمبه گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان، حجت الاسلام والمسلمین احمد نجنو امام جمعه شهرستان قلعه گنج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: در شان و جایگاه حضرت زهرا (س) زبان قاصر هست ما اگر بخواهیم همه حرف‌ها را در یک جمله در مورد صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا (س) بزنیم آن یک جمله کلام نورانی رسول مکرم اسلام (ص) درباره آن جمله این است که وجود نورانی رسول اکرم اسلام (ص) فرمودند: خداوند متعال همه خلق و رحمت و حسن و زیبایی خودش را در وجود حضرت زهرای مرضیه آن هم در عالی‌ترین وجه ممکن جمع کرده است.

او اضافه کرد: اما  انچه که خوبان عالم دارند در حضرت زهرا جمع شده است از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است با اینکه عمرشون کوتاه، اما عمر بابرکت و باعظمتی داشتند.

خطیب جمعه قلعه گنج گفت: امام (ره) فرمود؛ اگر فاطمه مرد بود قطعا پیامبر بود؛ حضرت آقا فرمودند؛ اگر این روز را روز زن معرفی کردنداگرروز رهبر معرفی میکردند بهتر بود نقش یک زن چه نقش حساس و بسیار مهمی هست، دنیای غرب سخت بدنبال ان است که جایگاه زن را پایین بیاورد.

او افزود: نگاهش منفعت طلبانه و تجاری ست حاصلش فرزندانی است که در مقابل تفکرات غرب ایستادگی خواهد کرد و جلوی این اشتباهات را خواهند گرفت با الگو گیری از این بانوی بزرگوار مادران نقش خودشان را به نحو احسن انجام بدهند.

او با اشاره به سخنان حضرت اقا در دیدار با مدافعان نیروی هوایی بیان کرد: باید در دلمان ایمان را افزایش بدیم دوستان خدا از رزق الهی برخوردارند اما دستگاه محاسباتی دشمن به این تجربه فکر نمیکند، در اوج ناجوانمردی تحریم‌های ظالمانه دشمن ،ملت قهرمان ایران همه‌ی این تحریم‌ها را تبدیل به فرصت کردند.

امام جمعه قلعه گنج گفت: ما باید روی پای خودمان بایستیم به همان میزان ما قوی شدیم، اما دشمن ما ذلیل شداما ایران با قدرت الهی اش در مقابل همه‌ی دنیای استکبار ایستاده این همان وعده خداوند ست که دشمنان اسلام رو به زوال میرسندما ب قدری قدرتمند شدیم که دشمنان ما خودشان دارند اعتراف میکنند.

دانشمندان ما موفق به ساخت و پرتاب موشک‌های شدند که دنیای استکبار به شگفت امد این یعنی به معنای آن است که جهش بسیار بزرگی در راه است.

او ادامه داد: اگر جمهوری اسلامی بخواهداراده کند غلطی از ان‌ها سر بزندمیتواتد پاسخ کوبنده‌ای حتی به قلب اروپا بدهدما در این ۴۰سال ب این اوج رسیدیم

اکنون جمهوری اسلامی سخت با چشمان تیز بینش به تمام مظلومان عالم کمک میکندملت ایران به خودتان ببالید قدر این شکوه و عزت و جلال را بدانید

نجنو گفت: اما ملت بزرگ ایران باید بدانیم که در استانه‌ای یک ازمون سخت قرار داریم.

او با اشاره سخنان رهبرخطاب به نمایندگان گفت: غیبت نکنید خیانت نکنیداز خوبی‌ها و ظرفیت خودتان بگید.

اما حق ندارید به یکدیگر تهمت بزنیدرقابت باید رقابت سالم باشد سخت نیاز به مجلسی داریم که درتراز انقلاب اسلامی باشدما باید مجلسی داشته باشیم که تفکر سلیمانی داشته باشیم

انتهای پیام /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار