درخواست پمپئو از شورای امنیت برای تمدید تحریم ایران

وزیر خارجه آمریکا با ادعای ارسال سلاح به یمن از سوی ایران، بار دیگر خواستار تمدید تحریم تسلیحاتی ایران از سازمان ملل شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا با انتشار تصویری ادعایی درباره ارسال سلاح به یمن توسط ایران در پیامی توییتری، بار دیگر خواستار تمدید تحریم تسلیحاتی ایران از شورای امنیت سازمان ملل شد.

توئیت درخواست پمپئو برای تحریم ایران

وزیر خارجه آمریکا نوشت: «این نمونه دیگری از تداوم سرپیچی بزرگترین حامی دولتی تروریسم، یعنی جمهوری اسلامی ایران، از شورای امنیت سازمان ملل است. جهان باید خشونت ایران را رد کرده و همین الان برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران در سازمان ملل اقدام کند.»

این در حالی است که آمریکا خود بزرگترین تولیدکننده و فروشنده سلاح در جهان است و متجاوزان سعودی با همین سلاح‌ها مردم مظلوم یمن را آماج حملات وحشیانه خود قرار می‌دهند.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۰:۲۷ ۲۶ بهمن ۱۳۹۸
شورای امنیت مگه برای همه کشورها نیست!؟!؟!؟!؟!؟!؟! خوب یک بارهم ایران ازشورای امنیت بخواد!؟ نمیشه که همش این یانکیهای وحشی تروریست گاوچرون حرامی .... از شورای امنیت بخوانکه!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۵ ۲۵ بهمن ۱۳۹۸
حتما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۲۵ بهمن ۱۳۹۸
چرا باید یک تروریست بین المللی بتواند خواسته ای بر علیه کشوری که ژنرال و سیاستمدار ارشدش بدست عوامل این شخص پلید ترور شده است ، به شورای امنیت سازمان ملل دیکته کند و این شورا به آن خواسته توجه نماید.
آخرین اخبار