دانش آموزان دختر مقطع متوسطه اسماعیلیه صاحب مدرسه می‌شوند

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز از احداث ۲ باب مدرسه دخترانه در مقطع متوسطه در بخش اسماعیلیه این کلانشهر با دستور استاندار خوزستان خبر داد.

۲ باب مدرسه دخترانه در بخش اسماعیلیه اهواز احداث می‌شودصادق نیسی گمراوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کلانشهر اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: باتوجه به اهمیت افزایش فضا‌های آموزشی در استان و مناطق محروم و روستایی، احداث مدارس در مقاطع مختلف تحصیلی به منظور برخورداری تمامی دانش آموزان از خدمات آموزشی و جلوگیری از ترک تحصیل و بازماندگی از تحصیل در دستورکار است.

او با بیان اینکه بخش اسماعیلیه در کلانشهر اهواز با کمبود‌های فراوانی از جهت فضای آموزشی روبرو است، بیان داشت: در حاشیه افتتاح دبستان خیر ساز حاج هاشم موسی پور، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان دستور احداث ۲ دبیرستان متوسطه اول و دوم دخترانه در این بخش از این کلانشهر را صادر کرد.

نیسی گمراوی ایجاد فرصت متوازن برای تحصیل دانش آموزان و دسترسی آسان به مدرسه یکی از اقدامات مهم به منظور توسعه عدالت آموزشی عنوان و تصریح کرد: تامین هزینه ایاب ذهاب دانش آموزان به مدارس تا زمان احداث این ۲ پروژه آموزشی از سوی منابع بخشداری و دهیاری‌ها از دیگر دستورات استاندار خوزستان بود.

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، یک باب مدرسه خیر ساز که به همت حاج هاشم موسی پور مجری احداث ۲۵ باب مدرسه در خوزستان با حضور استاندار خوزستان، مدیرکل آموزش و پرورش استان، مدیرکل اداره توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس خوزستان و جمعی از مسئولان محلی افتتاح و به فضا‌های آموزشی استان اضافه شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.