حضور حداکثری و اصلح گزینی موجب نابودی استکبار خواهد شد

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: برگ آرای مردم موشک قدرتمندی است که به سمت دشمن شلیک می‌شود حضور حداکثری مردم و اصلح گزینی در انتخابات دشمنان نظام اسلامی را ضعیف و نابود می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ، سردار شهسواری فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی در مراسم گرامیداشت سردار سپهبد شهید سلیمانی و ۵۱ شهید محله شیشوان عجب شیر گفت: برگ آرای مردم موشک قدرتمندی است که به سمت دشمن شلیک می‌شود حضور حداکثری مردم و اصلح گزینی در انتخابات دشمنان نظام اسلامی را ضعیف و نابود می‌کند.

سردار شهسواری افزود: مجلس عصاره یک ملت است بایدکاندیدای مدنظر ولایی و انقلابی باشد ترسو نباشد این‌ها از شاخصه‌های مهم انتخاب است لذا باید اصلح را انتخاب کنیم.

او با تاکید به اهمیت انتخابات در کشور، گفت: اگر حماسه سردار اسلام شهید سلیمانی دنیا را متحول کرد و سیلی محکمی بر دهان دشمنان کوبید و جزء یوم الله شد برپایی و حضور در انتخابات هم جزء یوم الله هست.

او در ادامه به بعضی خصوصیات شهید سلیمانی اشاره و افزود: سردار ذوب در ولایت و سرباز واقعی ولایت بود زنده بودنش برکت و شهادتش برای دشمنان بسیار خطرناک‌تر هست.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار