باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می‌دهد؛

برف و کولاک در گیلان و حریف قُلدری به نام قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا +‌تصاویر

قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در بارش برف اخیر در شمال کشور خدمات خوبی انجام می‌دهد.  

به گزارش خبرنگار  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، چند روزی است که یک سامانه پر فشار با عبور از کشورمان در برخی مناطق موجب ایجاد بارش‌هایی شده است. این بارش‌ها در برخی نقاط به شکل باران و در برخی دیگر نیز به شکل برف و کولاک پدیدار شده است.  

خاتم

استان گیلان یکی از استان‌های کشورمان است که بارش‌های سنگین برف از چند روز گذشته مردم این مناطق را با مشکلاتی رو به رو کرده است. این بارش‌ها بسیار سنگین بوده به نحوی که تصاویر ارسالی از این مناطق نشان از آن دارد که بسیار از مراتع، باغات و حتی شالیزار‌های این منطقه با سرمای بیش از حد دچار یخ زدگی شده است. شدت این بارش‌ها به حدی بود که آزادراه محور قزوین به رشت نیز مسدود شده و هموطنانمان نیز در این برف سنگین چند روزی گرفتار شدند.

خاتم

خاتم

حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان با مشاهده چنین وضعی به تمام دستگاه‌های اجرایی کشورمان دستور داد تا با تمام امکانات خود برای کمک به این مناطق وارد عمل شوند. از بین دستگاه‌های متعدد اجرایی و خدماتی، فعالیت‌های  قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء بیشتر به چشم می‌خورد که پیش‌تر در سیل ابتدای امسال در بیشتر استان‌های کشور با اعزام ماشین آلات و موارد کمک‌های مردم یاری خود را به مردم این مناطق تداوم بخشیده است.

خاتم

قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در بارش سنگین برف اخیر نیز با ارسال ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز خدمات خوبی را در این مناطق انجام داده است.  

خاتم

اگر بخواهیم خدمات این قرارگاه در برف و کولاک اخیر را بررسی کنیم، می‌توانیم به خدمت رسانی به مردم شهر رحیم آباد، پاکسازی و بازگشایی کامل ۲۰ کیلومتر جاده‌های مواصلاتی استان که با اقداماتی شامل برف روبی، شن پاشی و نمک پاشی جاده‌های بیش از ۱۰ روستا معادل ۱۵ کیلومتر راه روستایی در منطقه انجام شده استٰ اشاره کنیم.

خاتم

تلاش برای برقراری ارتباطات تلفن‌های ثابت و همراه  توسط نیرو‌های متخصص نیز از دیگر خدماتی است که در حال پیگیری و انجام می‌باشد.

خاتم

خاتم

یکی دیگر از نیاز‌های واقعی مردم نیاز به مواد خوراکی مانند نان و مواد سوختی نظیر بنزین است که قرارگاه در این زمینه هم کار‌های خوبی انجام داده و با توجه به قطعی برق نانوایی‌ها و پمپ بنزین بر اثر برودت هوا در منطقه با استفاده از موتور برق تعدادی از نانوایی‌ها و یک پمپ بنزین راه اندازی شده و در حال خدمت رسانی به مردم است.

 امروز می بینیم که نیروهای مسلح با تمامی امکانات، با فکر و مدیریت وارد صحنه شده و با علاقه به کشور و ملت به یاری حادثه دیدگان در هر حادثه‌ای می شتابد و بی شک تا آخر کار در کنار آنان خواهند ماند و این نهایت فهم و درک نظامیان این مرز و بوم را می رساند که برای ایجاد رفاه دیگران از رفاه خود و خانواده شان می گذرند.  

خاتم

خاتم

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
سپاه‌ خود را بدون هیچ چشم داشتی فدای ملت کرده
Iran (Islamic Republic of)
علی رضا قربانزاده
۱۶:۰۵ ۲۶ بهمن ۱۳۹۸
تمام جاده ها و پل ها و ریل ها و ... توسط همین قرارگاه ساخته میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۲۶ بهمن ۱۳۹۸
آفرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۲۶ بهمن ۱۳۹۸
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۱ ۲۶ بهمن ۱۳۹۸
باز هم سپاه سرفراز، بازهم قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا! درود و سلام و رحمت خدا برشما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۲۶ بهمن ۱۳۹۸
واقعا کفمون برید!!!!
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۱۰:۵۹ ۲۶ بهمن ۱۳۹۸
سلام... جهت اطلاع قرارگاه سازندگی خاتم النبیاء همیشه در همه حوادث به مردم کمک و یاری میرسونه ...دمشون گرم... اما امان از دست این دولت بی لیاقت و جناح پرست که قدر این سازمان رو نمیدونه و چوب لای چرخش میزاره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۲۶ بهمن ۱۳۹۸
درود خدا برشما خدا خیرتان بدهد
United States of America
علیرضا
۱۰:۰۹ ۲۶ بهمن ۱۳۹۸
باید قرارگاه خاتم را جایگزین دولت کنند خدای انصافأ هر کجا که اتفاقی افتاده این قرارگاه خاتم بود که در عرصه ها حضور داشت دمش گرم و خدا قوت به غیور مردان خاتم که دست از تلاش مثل هشت سال جنگ بر نمیدارند
Iran (Islamic Republic of)
محمدامین
۰۹:۱۵ ۲۶ بهمن ۱۳۹۸
اینهاهمان شهیدان زنده ای هستندکه دررکاب غائب آقاامام زمان خدمت میکنن،اجرتان پیش خدامحفوظ است.
Iran (Islamic Republic of)
کوروش
۰۷:۳۳ ۲۶ بهمن ۱۳۹۸
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۴ ۲۶ بهمن ۱۳۹۸
زنده باد
آخرین اخبار