ثبت نام آزمون ورودی مدارس سمپاد آغاز شد

براساس اطلاعیه‌ای وزارت آموزش و پروش ثبت نام پایه‌های هفتم و دهم مدارس سمپاد از امروز (۲۶ بهمن) آغاز می‌شود.

آزمون ورودی مدارس سمپادبه گزارش خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس اطلاعیه سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان ثبت نام آزمون ورودی مدارس سمپاد پایه هفتم و دهم مدارس تیزهوشان از طریق سایت azmoon.medu.ir از امروز (۲۶ بهمن) آغاز  و تا روز ۳ اسفند  ادامه خواهد داشت.

داشتن تابعیت ایرانی، کسب مقیاس «خیلی خوب» در تمام دروس نوبت دوم پایه پنجم ابتدایی در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ و کسب مقیاس خیلی خوب در تمامی دروس در نوبت اول پایه ششم در سال تحصیلی ۹۸-۹۹ برای ثبت نام پایه هفتم، داشتن حداقل معدل کل سالانه ۱۹ در پایه هشتم خرداد سال تحصیلی ۹۸-۱۳۹۷برای ثبت نام آزمون ورودی پایه دهم از جمله ضوابط ثبت نام در آزمون است.

نحوه طراحی سوالات آزمون هم مبتنی بر «هوش»، «استعداد» و «خلاقیت» است که ابزار آن توسط متخصصان مربوط طراحی خواهد شد و نمره منفی هم در آزمون ورودی در نظر گرفته شده است.

دفترچه سوالات پس از برگزاری سنجش هفتم و آزمون ورودی پایه دهم در پایگاه اینترنتی سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان و نیز در آدرس اینترنتی azmoon.medu.ir منتشر می‌شود همچنین کلید حداکثر سه هفته پس از برگزاری، در سایت سمپاد  قابل مشاهده است.

برای مشاهده دستورالعمل کامل ثبت نام اینجا کلیک کنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۱ ۰۲ اسفند ۱۳۹۸
اگه در آزمون قبول نشیم میشه سال بعد خودت را مردود کنی و دوباره آزمون بدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۷ ۲۶ بهمن ۱۳۹۸
سلام آزمون هشتم به نهم دارید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۱ ۲۶ بهمن ۱۳۹۸
در مدارس خاص که حقوق پرسنل هم با دولت هست پولهای دریافتی چه می شود و مردم فکر می کنند به حساب دولت می رود در حالیکه ریالی به حساب دولت وارد نمی شود و حداقل پنج درصد مبلغ به حساب دولت واریز و به مدارس ضعیف هزینه شود
آخرین اخبار