دانش‌آموزان مداح همدان با رهبر معظم انقلاب دیدار می کنند

معاون اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان همدان گفت: دانش‌آموزان مداح در همدان با رهبر معظم انقلاب دیدار می کنند.

دانش‌آموزان مداح همدان با رهبر معظم انقلاب دیدار می کنندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمدصالح زارعی، معاون اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان همدان با اشاره به دیدار دانش‌آموزان مداح در همدان با مقام معظم رهبری، ابراز داشت: این مداحان عضو هیات‌های دانش‌آموزی انصارالمهدی(ع) همدان هستند.

او افزود: این دیدار امروز ۲۶ بهمن‌ماه هم‌زمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) انجام می‌شود که در این روز صد‌ها نفراز مداحان، ذاکران، شاعران آیینی و فعالان هیأت‌های مذهبی به سنت سه دهه گذشته به دیدار مقام معظم رهبری می‌روند و میلاد فرخنده حضرت صدیقه (س) را به ایشان تبریک می‌گویند.

معاون اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان همدان افزود: امسال با پیگیری‌های انجام شده برای نخستین بار جمعی از مداحان و خادمان فعال در هیئت دانش آموزی انصارالمهدی (عج) به دیدار مقام معظم رهبری خواهند رفت.

او بیان کرد: هیئت‌های دانش‌آموزی انصارالمهدی (عج) در صد‌ها مدرسه پسرانه و دخترانه در سطح استان در حال فعالیت است و هر هفته نیز دانش آموزان هیئت هفتگی شهری خود را برگزار می‌کنند و در ایام محرم، فاطمیه و مناسبت‌های ویژه نیز برنامه‌های جذابی دارند.

زارعی ادامه داد: مشخصه ویژه هیات‌های دانش آموزی انصارالمهدی (عج) این است که این تشکیلات با محوریت خود دانش‌آموزان فعالیت می‌کند و آن‌ها متولی اجرای تمام برنامه‌ها هستند.

انتهای پیام/ د

برچسب ها: رهبری ، دیدار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار