۴۱۰۰ رای اولی در اهر در انتظار دوم اسفند

 فرماندار شهرستان اهر گفت:تعداد ۴۱۰۰ نفر رای اولی در این شهرستان برای بار اول در دوم اسفند امسال در انتخابات شرکت می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ، محمودی فرماندار شهرستان اهر تعداد واجدین شرایط برای شرکت در انتخابات آتی این شهرستان را ۹۰ هزار نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۴۱۰۰ نفر رای اولی هستند که برای بار اول در دوم اسفند امسال در انتخابات شرکت می‌کنند.

 محمودی  با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور، در شهرستان اهر و بخش فندقلو در قالب ۱۲۰شعبه اخذ رای فراهم شده است، گفت: مهم‌ترین راهبرد انتخابات مجلس در سال ۹۸ گام دوم انقلاب و با شعار بیطرفی، قانون مداری و انسجام ملی است.

او افزود: کارگاه‌های آموزشی و برگزاری جلسات متعدد هماهنگی با دستگاه‌های اجرایی برای تأمین امکانات لازم تدارک دیده شده و گروه‌های هیئت نظارت شورا‌های اسلامی، اجرایی و بازرسی در حوزه فعالیت خود برنامه ریزی لازم را انجام داده اند.

رئیس ستاد انتخابات اهر گفت: امنیت لازم با همکاری و همراهی اعضای شورای تأمین شهرستان شامل نیرو‌های نظامی و انتظامی، امنیتی و دستگاه‌های قضایی در سطح شهرستان اهر فراهم شده است و با برنامه ریزی‌های انجام شده و مناسب شاهد برگزاری انتخابات سالم و شکوهمند و ایمن با حضور حداکثری خواهیم بود.

محمودی گفت: با حضور حداکثری و حماسی مردم شاهد یک انتخابات پرشور و رقابتی در سطح شهرستان اهر خواهیم بود.

فرماندار اهرگفت: همت مسوولان انتخابات در این شهرستان بر تامین سلامت و امنیت و نیز بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای متمرکز شده است.

شهرستان اهر و هریس دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی بوده و مردم از میان ۱۹ داوطلب تایید صلاحیت شده از این حوزه انتخابیه برای این دوره از مجلس شورای اسلامی، یک نفر را روانه خانه ملت خواهند کرد.

انتخابات دور یازدهم مجلس شورای اسلامی دوم اسفند برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار