فرماندار خاش:

سلامت انتخابات مهمترین اولویت مسئولان است

فرماندار خاش گفت: برگزاری سالم، باشکوه و جذب حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رای مهمترین اولویت مسئولان است.

سلامت انتخابات مهمترین اولویت مسوولان استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، صاحب گل صالحی فرماندار خاش در نشست اعضای ستاد اجرایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در انتخابات پیش رو از سامانه‌های الکترونیکی و دستگاه احراز هویت استفاده می‌شود که درصدهای خطا کاهش می‌یابد و با کنترل آرای تکراری از تخلفات این بخش پیشگیری می‌شود.

او  افزود: مدیریت زمان و مدیریت تعرفه مصرفی و گزارش تجمیع آرا، گزارش فعال از استعلام سن و جنسیت و عدم نیاز دائم به برق شهری با توجه به مجهز بودن به باتری داخلی و همچنین امکان اتصال به باتری خودرو از مزیت‌های مهم دستگاه احراز هویت است.

فرماندار خاش گفت: دستگاه احراز هویت با استفاده از بارکد خوان خود اطلاعات مربوط به اشخاص را از روی بارکد کارت شناسایی آنها دریافت و با ویژگی برخط بودن بین ۲ تا ۱۰ ثانیه هویت مراجعه کنندگان را تشخیص می‌دهد.

او  ادامه داد: همه تلاش مجموعه همکاران فرمانداری و ستاد برگزاری انتخابات در جهت برگزاری انتخابات سالم با حضور حداکثری مردم است.

صالحی اظهار داشت: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات( تعیین شعب، تجهیزات، اعضا و آموزش) انجام شده و به مردم و داوطلبان این اطمینان را می‌دهیم که سلامت انتخابات تضمین است.

خاش از توابع سیستان و بلوچستان در ۱۸۵ کیلومتری زاهدان مرکز این استان و در مسیر جاده ترانزیتی چابهار - میلک واقع شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار