تعداد مسافران متروی اصفهان از مرز ۱۰۰ هزار نفر گذشت

شهردار اصفهان گفت:این روزها تعداد مسافران مترو به بیش از ۱۰۰ هزار نفر رسیده که با شنیدن این آمار و مشاهده اسناد ارسالی انگیزه بیشتری برای سرعت در ساخت خط دو مترو داریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان امروز در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» اظهار کرد: روز‌های پایانی هفته گذشته نخستین برنامه از رویداد‌های شب‌های فرهنگی اصفهان در شهر‌های کشور برگزار شد.

او افزود: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی پروژه شب‌های فرهنگی اصفهان را برای آشنایی هر چه بیشتر و بهتر شهروندان در شهر‌های دیگر، همچنین ایجاد فضای گفتگو و تعامل بین اصحاب فرهنگ و هنر در شهر‌های ایران در قالب پروژه «اصفهان ۲۰۲۰» برگزار می‌کند.

شهردار اصفهان با بیان اینکه نخستین رویداد شب‌های فرهنگی اصفهان در شهر تبریز برگزار شد که در این راستا بسیار موفق بوده است، ادامه داد: شهر‌های اصفهان و تبریز بر بلندای تاریخ رابطه ویژه و مثبتی داشته‌اند که امروز این موضوع در ارتباطات مردم دو شهر و همچنین مدیریت شهری مشخص و هویدا است.

او با اشاره به سرویس‌دهی خط یک متروی اصفهان، گفت: این روز‌ها تعداد مسافران مترو به بیش از ۱۰۰ هزار نفر رسیده که با شنیدن این آمار و مشاهده اسناد ارسالی انگیزه بیشتری برای سرعت در ساخت خط دو مترو داریم.

نوروزی تاکید کرد: با توجه به اینکه در اسفندماه حجم تردد‌های شهروندان در سطح شهر افزایش می‌یابد، ناگزیر به ایجاد تغییر در برنامه‌های رفت و آمد مترو برای رفاه بیشتر مردم هستیم که این تغییرات در زمان مناسب به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

او گفت: در نوروز امسال تلاش می‌کنیم خط یک متروی اصفهان فعال باشد که ساعات آغاز و پایان فعالیت آن را اعلام خواهیم کرد.

شهردار اصفهان با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در پایان هفته جاری، اظهار کرد: مجلس نهادی است که ریشه در آرا عمومی دارد و سهم مهمی از حاکمیت را در نظام سیاسی اعمال می‌کند، از سوی دیگر قوه مقننه حق خدادادی مردم است و مظهر اراده عام ملت به شمار می‌رود که سرنوشت سیاسی اجتماعی مردم را مجلس تعیین می‌کند.

او تصریح کرد: در مجلس برنامه زندگی مردم پس از گفتگو، تبادل و افکار و کسب رأی حداکثری تحت عنوان قانون تصویب می‌شود و به مرحله اجرا در قوه مجریه در می‌آید، بنابراین مجلس از اهمیت خاصی برخوردار است و همه باید نسبت به آن حساس بوده و تلاش کنند با حضور در انتخابات هوشمندانه، نمایندگانی را برگزینند که علاوه بر توجه به منافع ملی، توسعه شهر و خدمات‌رسانی به مردم را مورد توجه قرار دهند.

نوروزی خاطرنشان کرد: دو هفته گذشته قول دادیم که در ایام دهه فجر ۲۰۰ ظرفیت پارک خودرو در ضلع شمالی مجموعه مصلی مهیا کنیم که خوشبختانه با همکاری و مشارکت شهرداری در منطقه شش و مجموعه فرهنگی مصلای اصفهان این مهم محقق شد.

او افزود: این روز‌ها در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر خبر‌های خوبی برای مردم در مناطق مختلف داشتیم و با افتتاحیه‌های مختلفی که تا پایان سال‌جاری عملیاتی خواهد شد، امکانات بیشتری را در اختیار شهروندان در مناطق مختلف قرار خواهیم داد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.