طلب ٢۴٠ میلیاردی شهرداری ایرانشهر از شهروندان

شهردار ایرانشهر گفت: این شهرداری بیش‌از ٢۴٠ میلیارد ریال عوارض از شهروندان طلبکار است.

طلب ٢۴٠ میلیاردی شهرداری ایرانشهر از شهروندانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، نوراحمد درخوش شهردار ایرانشهر اظهار داشت: کمتر از پنج درصد از مردم ایرانشهر عوارض شهرداری را پرداخت می‌کنند که این امر سبب پایین آمدن خدمات شهرداری در این شهر شده است.

او  بیان کرد: عوارضی که مردم باید به عنوان حق شهروندی به شهرداری پرداخت کنند شامل عوارض نوسازی، حق عمران، حق تنظیف و عوارض خودرو است که متاسفانه شهروندان در پرداخت این عوارض مشارکتی ندارند.

شهردار ایرانشهر گفت: پرداخت به موقع عوارض نوسازی توسط شهروندان سبب رشد و توسعه شهری می‌شود به همین دلیل این موضوع از اهمیت به‌سزایی برخوردار است.

او  افزود: شهر همانند خانه‌ای است که در آن زندگی می‌کنیم و شهرداری را می‌توان به منزله مادری در نظر گرفت که وظیفه مدیریت خانه را بر عهده دارد.

درخوش تصریح کرد: اگر شهروندان با شهرداری هماهنگ و همگام باشند قطعا شهری زیبا و پاک خواهیم داشت.

او  گفت:ایرانشهر از لحاظ جایگاه در مرکزیت بلوچستان قرار دارد به طوریکه روزانه حدود ۳۰ هزار نفر از شهرستان‌های همجوار برای دریافت خدمات بهداشتی و درمانی و تهیه مایحتاج خود وارد این شهر می‌شوند که در پی آن حجم تجمع زباله نیز بالا می‌رود.

شهردار ایرانشهر اظهار داشت: امیدواریم شهروندان با حمایت‌های بیش‌از پیش خود و با پرداخت عوارض، شهرداری را در خدمات رسانی بهتر کمک کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار