آغاز هفته بانوان با حضور بانوان در گلزار شهدای کرمان

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری استان کرمان از اجرای بیش از ۲ هزار برنامه در هفته گرامیداشت مقام زن و مادر در استان خبر داد.

آغاز هفته بانوان با حضور بانوان در گلزار شهدای کرمانفاطمه السادات حسینی مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با گرامیداشت هفته مقام مادر و زن گفت: در اولین روز از این هفته، برنامه‌ای که برای بانوان کل استان تدارک دیده شده، میثاق با شهداست.

او افزود: در شهر کرمان نیز بانوان همه ادارات برای تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا به خصوص سید شهدا حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدا حضور پیدا کردند.

حسینی با تبریک روز مادر به همه مادران به خصوص مادران شهدا بیان داشت: مادران باید نگاه و نگرش تربیت قاسم گونه، چون مادر حاج قاسم را با اقتدا به حضرت زهرا (س) الگو قرار بدهند.

او برنامه‌های گرامیداشت مقام زن و مادر را متعدد عنوان کرد و افزود: هفت روز شمار برای این ایام وجود دارد که از امروز آغاز و تا ۲ اسفند پایان می‌پذیرد.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری استان کرمان با بیان اینکه محور اصلی برنامه‌ها آگاه سازی، روشنگری و پیوند با مکتب فاطمی و مکتب حاج قاسم سلیمانی در کل استان است، گفت: برنامه‌های این هفته در قالب ۷ محور فرهنگی، آموزشی، سلامت و بهداشت، ورزش و نشاط، اجتماعی و جشنواره‌هایی در این ایام در کل استان برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه تقریبا در ۲۳ شهرستان بالغ بر ۲ هزار برنامه در مدارس، ادارات و مساجد در این هفته برگزار می‌شود، افزود: امشب با حضور خانواده شهید حاج قاسم سلیمانی در سالن ایثار بنیاد شهید، میثاق اسوه‌های صبر و پایداری با آرمان‌های حاج قاسم سیمانی، همه شهدا و ولایت برگزار می‌شود.

او برنامه ویژه این هفته در کل استان را برنامه دختران حاج قاسم عنوان کرد و رویکرد این برنامه را آشنایی بیشتر با منویات و راه حاج قاسم سلیمانی دانست و بیان داشت: در کل استان، برنامه‌های در نظر گرفته شده هم برای دختران با نام دختران سلیمانی و مادران سلیمانی با همکاری چند نهاد در نظر گرفته شده است.

حسینی بیان داشت: در آخرین روز، روز دوم اسفند روز حماسه است و طبق عمل به فرمان رهبری باید حضور حداکثری داشته باشیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار