ICGS ‎‏ ۲۰۲۰ ‏تفاهم‌نامه‌ای برای درخشش بخش خصوصی

با اعمال تحریم‌های لحظه‌ای علیه کشورمان تلاش برای کاهش فشار تحریم‌ها اقداماتی در بخش خصوصی و دولتی در شرایط کنونی صورت گرفته است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به دنبال خروج آمریکا از برجام و اعمال تحریم‌های لحظه‌ای علیه کشورمان به نظر می‌رسد تلاش برای کاهش فشار تحریم‌ها باید در بخش خصوصی و دولتی در شرایط کنونی اقدامات مؤثری در این خصوص در نظر گرفته شود. با توجه به اینکه بخش دولتی با تحریم‌های مختلفی روبروست در این شرایط بخش خصوصی می‌تواند نقش قابل توجهی در کاهش و دور زدن تحریم‌ها داشته باشد. صنعت نمایشگاه در این شرایط یکی از فرصت‌های قابل توجه برای برقراری ارتباط‌های بین‌المللی است.

هشتمین نمایشگاه و کنگره شبکه، انرژی و شهر هوشمند ترکیه ‏ICGS  ۲۰۲۰ به عنوان ‏بزرگترین و معتبرترین رویداد فناورانه شهری و انرژی آسیا‌-اروپا از تاریخ ۲۰ تا ۲۱  فروردین ۱۳۹۹ در مرکز همایش و ‏نمایشگاه‌های استانبول توسط دولت ترکیه با همکاری اتحادیه اروپا با هدف حل مشکلات شهر‌ها و ارائه راه حل‌هایی برای شهرهای هوشمند، شبکه‌های هوشمند و انرژی هوشمند برگزار می‌شود.

نمایشگاه و کنگره شبکه، انرژی و شهر هوشمند ترکیه ‏ICGS  ۲۰۲۰ محلی برای توسعه و درخشش بخش‌های خصوصی فناوری ایران است.

این ‏نمایشگاه با ایجاد یک پلتفرم جهانی با هدف بررسی چالش‌های شهر‌ها و شبکه هوشمند که ‏محور‌های عمده نمایشگاه و کنگره شامل دولت هوشمند، حمل‌ونقل، انرژی، اقتصاد و بانکداری الکترونیکی، امنیت، زیرساخت ‏اطلاعات و مخابرات، ساختمان‌های هوشمند، سلامت و پرشکی، هوشمندسازی در همه زمینه‌ها، توسعه و رقابت بین شهر‌ها و ‏بهبود کیفیت زندگی است، از دیگر مباحث مهم این کنگره می‌توان به تحولات دیجیتال، محیط زیست و انرژی هوشمند، ‏حمل‌ونقل، مدیریت و سرمایه اشاره کرد. ‏

سخنرانان ویژه کنگره شهردار وین، شهردار بارسلونا، مسئول حمل‌ونقل شهری آمستردام و رئیس حمل‌ونقل کلان شهر‌های ‏اروپا و  ۱۳۵ سخنران که عمدتا از  وزیران کشور ترکیه، اساتید دانشگاهی از ترکیه و اروپا، مدیران ارشد، و مشاوران  هستند.

از برنامه‌های ویژه این رویداد جلسات ‏B۲B‏  با حضور شرکت‌ها و مقامات دولتی، تصمیم گیرنده‌های ارشد و خریداران از کشورهای آسیایی و اروپایی  با همتایان خود  به مدت ۲ روز  برگزار است. ‏

در همین راستا و در پی توسعه دیپلماسی علم و فناوری بین‌المللی دبیرخانه نمایشگاه شهر هوشمند ایران طی تفاهنمامه‌ای ‏مشترک با دبیرخانه نمایشگاه و کنگره شهر هوشمند ترکیه نسبت به برگزاری پاویون فناوری و انرژی جمهوری اسلامی ایران  در هشتمین ‏نمایشگاه و کنگره شبکه، انرژی و شهر هوشمند استانبول اقدام کرده است‏.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار