عضو مجمع فدراسیون فوتبال: نماینده چند کاندیدا زنگ زدند تا قرار ملاقات بگذاریم

یکی از اعضای مجمع فدراسیون فوتبال درباره تماس نمایندگان کاندیدا‌ها با او توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، انتخابات فدراسیون فوتبال قرار است ۲۵ اسفند برگزار شود و تاکنون ۹ نامزد برای پست ریاست این فدراسیون ثبت نام کرده اند تا جایگزین مهدی تاج شوند.

حسین قریب، حیدر بهاروند، هدایت ممبینی، حبیب کاشانی، رضا جلالی، مسعود هراتیان، عباس صوفی، محمدرضا کلائی و مهدی محمدنبی نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال هستند.

بحث تبانی و ... چند سالی است که در آستانه انتخابات همیشه به گوش می‌رسد و حالا در آستانه برگزاری مجمع، یکی از اعضا در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص اینکه آیا فشاری روی شما قرار داده شده تا به نامزد خاصی رای بدهید یا خیر، گفت: همچین چیزی وجود ندارد و به ما گفته نشده به نفر خاصی رای بدهیم.

او افزود: البته نماینده چند نامزد زنگ زدند تا با هم آشنا شویم. آنها گفتند اگر می‌خواهی به تهران بیا تا قرار ملاقاتی با یکدیگر داشته باشیم.

این عضو در پاسخ به این سوال که این همان لابی و تبانی، اما به نوعی دیگر است، گفت: متاسفانه این مسائل در فوتبال ما وجود دارد و نمی‌توان از آن چشم پوشی کرد.

دیروز (جمعه) محمد دادکان، رئیس سابق فدراسیون فوتبال گفت: در گذشته اساسنامه به گونه‌ای بود که برای تعیین رئیس فدراسیون تنها ۲ نفر رای می‌دادند. آن ۲ نفر نماینده ۲ باشگاهی بودند که قهرمان جام حذفی و لیگ می‌شدند، اما در حال حاضر ۳۴ باشگاه رای می‌دهند. با مدیران ۲ باشگاه صحبت کردم. آنها گفتند به ما فشار آوردند که در انتخابات به فلانی رای بدهیم. اگر ما به گزینه آن‌ها رای ندهیم، سفارش می‌کنند که بودجه در اختیار ما نگذارند. خلاف کردید، ۲ نفر را ۳۴ نفر کردید، یعنی افزایش آن از هیئت‌ها و باشگاه‌ها بیشتر است. اعضای هیئت‌ها هنوز ۳۱ نفر هستند. در همان جلسه اعتراض کردم و مسئول اجتماعی ریاست جمهوری هم حضور داشت. به او گفتم ۲ نفر را به ۵ یا ۱۰ نفر افزایش دهید، اما وقتی تعداد را به ۳۴ نفر برسانید، قدرت وزارت ورزش بالاتر می‌رود. کدام باشگاه ما دولتی نیست؟

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار