دردسری به نام قالیشویان بدون مجوز

رئیس اتحادیه قالیشویان کرج گفت: شهروندان پیش از تحویل قالی‌های خود به قالیشویان حتماً به جواز و پروانه کسب آن‌ها توجه کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، احسانی نیا، رئیس اتحادیه قالیشویان کرج گفت: برخی از قالیشویان بدون مجوز و پروانه کسب اقدام به قالیشویی می‌کنند و چاپخانه‌ها نیز بدون در نظر گرفتن جواز، اقلام تبلیغاتی آنها را فراهم می کنند.

او افزود: بعضی از قالیشویی هایی که سامانه ۱۱۸ معرفی می‌کند نیز ممکن است فاقد مجوز باشد، زیرا بعضی صنف‌ها مجوز خدمات منزل دارند اما خدمات قالیشویی را نیز در کنار آن ارائه می‌دهند.

احسانی نیا گفت:شهروندان عزیز می توانند از طریق شماره گیری ۳۲۲۲۲۶۱۰ با اتحادیه قالیشویان کرج تماس گرفته و قانونی بودن فعالیت قالیشویی مورد انتخاب خود را از طریق این شماره استعلام بگیرند.

رئیس اتحادیه قالیشویان کرج گفت: همواره یکی از مشکلاتی که پایان سال با آن مواجه هستیم بحث قالیشویی های فاقد مجوز و شکایت‌های مردم از این قالیشویان است اما از آنجا که اغلب آنها فاقد مجوز و پروانه کسب هستند اتحادیه قالیشویان نمی تواند حقوق شهروندان را از آنان مطالبه کند.

او افزود: پارگی ناشی از پوسیدگی قالی تعهدی را برای قالیشویان ایجاد نمی‌کند اما با همکاران صحبت کردیم تا از روی حسن همکاری خود آن را رفو کرده و تحویل مشتری دهند.

انتهای پیام/خ.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.