سیزدهمین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال در اصفهان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان گفت: سیزدهمین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال از ۲۷ بهمن ماه در سیتی سنتر اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی انصاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان در نشست خبری سیزدهمین نمایشگاه ملی سیزدهمین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال در اصفهان رسانه‌های دیجیتال گفت: یکی از موضوعاتی که در دنیای امروز و به خصوص در کشور ما اهمیت بسیاری دارد حوزه رسانه‌های دیجیتال است.

او ادامه داد: این حوزه به دلایل مختلفی از جمله سرعت، دامنه و دسترسی آسان برای همه افراد حائز اهمیت است. در گذشته برای انتقال پیام افراد دچار سختی‌های بسیاری می‌شدند، اما در حال حاضر هر کسی در هر نقطه از دنیا می‌تواند پیام خود را به سادگی منتقل کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان بیان کرد: سیزدهمین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال به میزبانی اصفهان از ۲۷ بهمن ماه در  سیتی سنتر اصفهان برگزار می‌شود.

انصاری عنوان کرد: موضوع اصلی این نمایشگاه کودک و نوجوان با رویکردی متفاوت نسبت به گذشته است و از ویژگی‌های این دوره از نمایشگاه تغییر رویکرد و نگاه است. این نمایشگاه تا ۳۰ بهمن ماه دایر خواهد بود.

او ادامه داد: از دیگر اهداف نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال توسعه کسب و کار‌های فرهنگی در فضای مجازی خواهد بود، اما رویکرد اصلی نمایشگاه کودک و نوجوان است.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار