افتتاح پروژه‌های عمرانی و مردم‌یاری قرارگاه قدس

پروژه‌های عمرانی و مردم یاری قرارگاه قدس افتتاح و از ۷ مستند اقدامات این قرارگاه رونمایی شد.

افتتاح پروژه‌های عمرانی و مردم‌یاری قرارگاه قدسبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،صبح امروز بهره‌برداری از ۱۴۰۸ پروژه عمرانی و توزیع ۵۸۰ سری جهیزیه و هزار سری لوازم خانگی و رونمایی از مستند‌های اقدامات قرارگاه قدس نیروی زمینی به صورت همزمان از طریق ویدیو کنفرانس در سراسر استان آغاز شد.

اسکندری  معاون محرومیت زدایی قرارگاه قدس جنوب شرق در این مراسم اظهار کرد: قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه در کنار اقدامات امنیتی و عملیاتی با هدف کمک به دولت در رسیدن به اهداف انقلاب در حوزه‌های مختلف اعم از توسعه شاخص‌های توسعه‌ای نظیر ترویج فرهنگ کار و اشتغال، احداث مسکن و بهداشت درمان و فرهنگی اجتماعی و ... اقدامات بسیار خوبی انجام داده است.

اسکندری افزود: از سال ۸۸ که ماموریت ما در منطقه آغاز شد در ۶ عرصه زیرساخت روستایی، ساخت منزل، اشتغال زایی فضای آموزشی، خدمات اجتماعی و بهداشت و درمان اقدامات موثری انجام شده است.

وی گفت: در مجموع ۱۷ هزار و ۹۷۷ پروژه‌های انجام شده در جنوب شرق بوده است که ۲ هزار و ۳۶۶ پروژه عمرانی در ۵ سال اول و بیش از ۱۵ هزار پروژه در ۵ سال دوم انجام شده که افزایش ۸ برابری تعداد پروژه را داشته ایم و از این تعداد بیش از ۷ هزار و ۴۰۰ پروژه نیز در حال انجام است.

این مسؤول با اشاره به اعتبارات در نظر گرفته شده برای پروژه‌ها نیز گفت: در ۵ سال اول ۷ میلیارد تومان اعتبار و در ۵ سال دوم بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

اسکندری افزود: نگاه سپاه به مردم یاری و محرومیت زدایی بسیار چشمگیر بوده است که نتایج بسیار خوبی در ارتقای شاخص‌های توسعه‌ای استان داشته است.

انتهای پیام/ع

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار