رضا اطری: برای مدال المپیک با همه توان تلاش می‌کنم/ به حمایت های بیشتری نیاز داریم

آزادکار وزن ۵۷ کیلوگرم کشورمان گفت: کسب مدال المپیک کار آسانی نیست، اما برای رسیدن به این مهم با همه توان تلاش خواهم کرد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا اطری درباره آخرین وضعیت فنی خود گفت: خدا را شکر تمرینات بسیار خوبی را زیر نظر کادر فنی سپری می‌کنیم و خوشحالم که سهمیه المپیک را قبلا گرفته ام و با تمرکز فقط به تمریناتم فکر می‌کنم.

ملی پوش مازندرانی کشتی آزاد ایران ادامه داد: انتظار حمایت بیشتری داریم و مسئولین بالای سر ما باشند تا برای ادامه راه انگیزه بیشتری بگیریم.


بیشتر بخوانید: محمدی: مَنطق حُکم می‌کند ابتدا دنبال سهمیه باشیم بعد مدال المپیک/ شرایط یزدانی و کریمی خوب است


وی افزود: در حال حاضر بیشتر تمرینات قدرتی را پشت سر میگذاریم و برنامه داریم تا برای المپیک به اوج آمادگی برسیم. امیدوارم همین آرامش را حفظ کنم تا با شرایط روحی و جسمی خوب روانه توکیو شوم.

اطری در خصوص نتیجه احتمالی اش در مسابقات توکیو ۲۰۲۰ گفت: واقعا المپیک را نمیتوانیم پیش بینی کنیم و بخصوص سبک وزن مدعیان زیادی دارد و شرایطش با تمام اوزان فرق می‌کند. تمریناتم را دوبرابر کردم و با کمک کادر فنی هرچه در توان دارم خواهم گذاشت تا با دعای مردم دست پر از مسابقات برگردیم و باعث افتخار کشور و خوشحالی مردم شویم.

قهرمان آسیا در پایان گفت: کمک هزینه‌ای که قرار بود از وزارت ورزش دریافت کنیم به دست ما رسیده، اما در سال المپیک توقع حمایت بیشتری داریم. این المپیک است که پرچم کشورمان را بالا می‌برد و باعث سربلندی ما میشود و باید تمام تمرکزمان را روی تمرینات بگذاریم.


بیشتر بخوانید: اعلام برنامه رقابت‌های کشتی بزرگسالان قهرمانی آسیا


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار