طرح ارائه روکش صندلی رایگان به رانندگان تاکسی اصفهان

مدیرعامل سازمان مدیرت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت:طرح ارائه روکش صندلی رایگان به رانندگان تاکسی زرد به ترتیب اولویت انجام شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،هادی منوچهری مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان اظهار کرد: توزیع روکش صندلی بین رانندگان تاکسی شهر اصفهان در جهت رفاه ویژه رانندگان و مسافران با مصوبه شورای شهر، تأیید شهرداری و پیگیری سازمان تاکسیرانی انجام شده است.

او افزود: از آنجایی که شهر اصفهان یک شهر توریستی و گردشگری است و رانندگان در خط اول مواجه با گردشگران، توریست‌ها و شهروندان هستند، تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا ظاهر خودرو‌ها در نظر عموم مطلوب باشد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان با بیان اینکه طرح ارائه روکش صندلی رایگان به رانندگان تاکسی زرد به ترتیب اولویت انجام شده است، تصریح کرد: در این طرح خودرو‌هایی که از وضعیت ظاهری مناسبی برخوردار نیستند، شناسایی و روکش به آن‌ها داده می‌شود.

او با اشاره به ویژگی‌های لاستیک‌های توزیع شده، خاطرنشان کرد: سال تولید این لاستیک‌ها ۲۰۱۹ میلادی بوده و دارای چهار سال ضمانت است و تنها به مالک خودروی تاکسی تحویل داده می‌شود.

منوچهری تاکید کرد: روکش صندلی توزیع شده غیر قابل فروش است و راننده موظف است ۴۸ ساعت پس از تحویل نسبت به نصب آن اقدام کند.

او با بیان اینکه امکان بهره‌مندی تاکسیرانان اصفهان از بیمه تأمین اجتماعی تا پایان سال‌جاری محقق می‌شود، اظهار کرد: بیمه تاکسیرانان فعال و دارای پروانه معتبر به زودی با باز شدن امکان ثبت نام و با همکاری سازمان تأمین اجتماعی انجام خواهد شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان تصریح کرد: از حدود سال ۱۳۹۳ به دلیل تأمین نشدن ردیف بودجه‌های دولتی امکان ثبت نام جدید رانندگان ناوگان تاکسی برای استفاده از ۵۰ درصد تخفیف بیمه متوقف شده بود که با تلاش نمایندگان مجلس شورای اسلامی و پیگیری خانواده بزرگ حمل و نقل و مساعدت دولت این امر محقق می‌شود.

او افزود: با توجه به اینکه سازمان تاکسیرانی اصفهان در حال انجام آخرین مراحل تکمیل لیست رانندگان فعال و ارسال اطلاعات به اتحادیه تاکسیرانی کشور جهت آغاز ثبت‌نام است، امیدواریم به زودی شاهد پوشش رسمی بیمه تأمین اجتماعی تاکسیرانان جا مانده از سال‌های گذشته باشیم.

منوچهری ادامه داد: پس از رفع مشکل بیمه تأمین اجتماعی هدف و خواسته رانندگان استفاده از مزایای سختی کار جهت بیمه شدگان این طرح و بیمه تکمیلی خواهد بود که قطعاً سازمان‌های تاکسیرانی در خصوص این موارد در سال آینده مصمم و پیگیری لازم را انجام خواهند داد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان افزود: در حال حاضر در شهر اصفهان ۹ هزار و ۵۰۰ خودروی پلاک «ت» و هشت هزار و ۵۰۰ دستگاه خودروی سرویس مدارس و حدود سه هزار و ۵۰۰ آژانس فعال است.

منبع:ایمنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سلام مرتضی پهلوانی نژاد
۱۴:۱۳ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
شماهفرمودیند برید ماتماس میگیریم برای لاستیک ولی یکسال گذشته و لی کسی تماس نگرفته ولی من دومیلیون دویست تومان یابت دستگاه دادم