مدیر کل نام نویسی سازمان تامین اجتماعی مطرح کرد؛

نسخ دفترچه قبلی در هنگام تعویض از درجه اعتبار ساقط می شود

کریمی گفت:تدابیری اتخاذ شده که در هنگام تعویض دفترچه، نسخ دفترچه قبلی از درجه اعتبار ساقط می شود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،بهروز کریمی مدیر کل نام نویسی و حساب های انفرادی سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: به منظور صیانت از منابع سازمان،پیشگیری از تضییع حقوق ذینفعان و ممانعت از سوء استفاده های احتمالی، در زمان تعویض دفترچه درمانی، نسخه های موجود در دفترجه قبلی از درجه اعتبار ساقط می شوند.

کریمی گفت: از آنجا که ممکن است نسخ خام دفترچه های تعویضی، مفقودی و یا سرقتی، مورد سوء استفاده توسط افراد سودجو قرار گیرد و از این طریق خسارات قابل توجهی به این سازمان ، بیمه شده ها و افراد ذینفع وارد شود، در هنگام تعویض دفترچه، نسخ دفترچه قبلی از درجه اعتبار ساقط می شود.

وی بیان کرد: با اجرای این مکانیسم ممکن است در مواردی نسخه های دارو، آزمایش و... که هنوز توسط مراکز مربوطه مورد استفاده قرار نگرفته اند نیز ابطال و مشکلاتی برای مخاطبان ایجاد شود، از این رو به منظور به حداقل رساندن تبعات مکانیسم یادشده برای مخاطبان، کاربران سیستم خدمات متمرکز دفترچه درمانی در شعب و کارگزاری ها قبل از تعویض دفترچه در صورت مشاهده نسخ استفاده نشده موضوع را به بیمه شده اطلاع می دهند.

مدیر کل نام نویسی و حساب های انفرادی سازمان تامین اجتماعی همچنین از بیمه شدگان خواست حتی المقدور پس از اتمام تمامی برگ های دفترچه و بهره برداری از آنها در مراکزی از قبیل داروخانه ها، آزمایشگاه ها و ... اقدام به تعویض دفترچه کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۲:۴۸ ۲۶ بهمن ۱۳۹۸
قبول دارید ؟؟
آخرین اخبار