معاون سرمایه گذاری وزارت میراث فرهنگی:

سرمایه گذاری گردشگری در اردبیل حمایت می‌شود

معاون سرمایه گذاری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: ظرفیت‌های سرمایه گذاری در اردبیل متعدد و کم نظیر است و از بخش خصوصی جهت مشارکت در طرح‌های گردشگری حمایت می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ساسان تاجگردون، معاون سرمایه گذاری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی امروز در بازدید از غرفه استان اردبیل در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران گفت: اقلیم بی نظیر اردبیل موجب شده این استان مستعد سرمایه گذاری در حوزه‌های مختلف گردشگری باشد.

او با تاکید به رویکرد مثبت دولت جهت حمایت از بخش خصوصی افزود: به ویژه این مهم با هدف جذب و افزایش ماندگاری گردشگران مورد تاکید است.

معاون سرمایه گذاری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با تاکید به اینکه اعطای اراضی مناسب و همچنین تسهیلات ویژه برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان اردبیل پیش بینی شده است، گفت: در وضعیت فعلی نیز ۱۰۸ پروژه با اعتبار ۳ هزار میلیارد تومان برای استان اردبیل پیش بینی شده است.

او به ضرورت تقویت تاسیسات اقامتی و تفریحی در استان اردبیل تاکید و افزود: علاوه بر ارتقا مراکز اقامتی و دست یابی به استانداردها، تقویت سایر تاسیسات نیز مورد تاکید است.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.